Professional
New member
2022’de yalnızca Vodafone Yanımda uygulamasında değil, vodafone.com.tr ve WhatsApp olmak üzere iki yeni kanalda daha hizmet vermeye başlayan TOBi, kullanıcılarıyla yıl boyunca toplam 140 milyon sohbet gerçekleştirdi ve müşterilerden gelen taleplerin yüzde 99’una uçtan uca cevap verdi. Vodafone Türkiye İcra Şurası Lider Yardımcısı Levent Gemici, dijital kanallar üzerinden sunulan süreçlerin hızından ve kalitesinden faydalandırmaya devam ettiklerini belirterek, “Adını artık her gün, her saat duyduğumuz yapay zeka teknolojisine dayanan dijital kahramanımız TOBi, dijital dünyanın self servis imkanlarıyla fazlaca kıymetli bir nazaranvi yerine getiriyor.
TOBi, bilgiye ulaşmanın ve sorulara karşılık almanın en kolay yollarından biri. Birebir anda milyonlarca Vodafone müşterisini tanıyor ve hepsine tıpkı anda hizmet verebiliyor. TOBi’yi müşterilerimizle temas ettiğimiz her noktada pozisyonlandırmaya çalışıyoruz. TOBi, Vodafone Yanımda, WhatsApp, vodafone.com.tr üzere self-servis kanallarımızın hepsinde ve mağazalarımızda müşterilerimize dayanak oluyor. Müşteriden gelen talepleri karşılamakla birlikte Büyük Data ile beslenerek müşterilerimizin arama niçinlerini kestirim edip onlara uygun proaktif akışlar sunuyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye devam edeceğiz” diye konuştu.
TOBi, bilgiye ulaşmanın ve sorulara karşılık almanın en kolay yollarından biri. Birebir anda milyonlarca Vodafone müşterisini tanıyor ve hepsine tıpkı anda hizmet verebiliyor. TOBi’yi müşterilerimizle temas ettiğimiz her noktada pozisyonlandırmaya çalışıyoruz. TOBi, Vodafone Yanımda, WhatsApp, vodafone.com.tr üzere self-servis kanallarımızın hepsinde ve mağazalarımızda müşterilerimize dayanak oluyor. Müşteriden gelen talepleri karşılamakla birlikte Büyük Data ile beslenerek müşterilerimizin arama niçinlerini kestirim edip onlara uygun proaktif akışlar sunuyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye devam edeceğiz” diye konuştu.