Antalya Akseki Belediyesi 5 memur alacak

RAM

New member
Antalya Akseki Belediyesi 5 memur alacak
Antalya ili Akseki Belediye Başkanlığı’na 5 memur alımı yapılacaktır.

AKSEKİ BELEDİYE BAŞKANLIĞINA

İLK KEZ ATANMAK ÜZERE MEMUR ALIM İLANI


Antalya ili Akseki Belediye Başkanlığı bünyesinde 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’na tabi olarak istihdam edilmek üzere; “Mahalli Yönetimlere Birinci Sefer Atanacaklara Dair İmtihan ve Atama Yönetmeliği” ve “Belediye Zabıta Yönetmeliği” kararlarına göre aşağıda unvanı, sınıfı, derecesi, adedi, nitelikleri, KPSS puan tipi, KPSS taban puanı ve öbür kaideleri taşımak kaydıyla, belirtilen boş takımlara açıktan atama yoluyla alınacaktır.

BAŞVURU GENEL VE ÖZEL KURALLARI :

Belediyemizin üstte belirtilen boş memur takımları için yapılacak müracaatlarda uyulması gereken genel ve özel koşullar aşağıda belirtilmiştir.

1.BAŞVURU GENEL KURALLARI :

İlan edilen boş memur takımlarına atanmak için başvuracak adayların, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci hususunun (A) fıkrasında belirtilen aşağıdaki genel koşullara sahip olmaları gerekmektedir.

a) Türk vatandaşı olmak.

b) Kamu haklarından yoksun bulunmamak.

c) Türk Ceza Kanununun 53 üncü hususunda belirtilen müddetler geçmiş olsa bile; taammüden işlenen bir hatadan dolayı bir yıl yahut daha fazla müddetle mahpus cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı cürümler, Anayasal sisteme ve bu sistemin işleyişine karşı hatalar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, itimadı berbata kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, hatadan kaynaklanan malvarlığı bedellerini aklama yahut kaçakçılık cürümlerinden mahküm olmamak.

d) Erkek adaylar için askerlik durumu itibariyle; askerlikle ilgisi bulunmamak yahut askerlik çağına gelmemiş bulunmak ya da askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış veya ertelenmiş yahut yedek sınıfa geçirilmiş olmak.

e) nazaranvini devamlı yapmasına mahzur olabilecek akıl hastalığı yahut bedensel pürüzü bulunmamak.

f) İlan edilen takımlar için aranan başka müracaat koşullarını taşımak.

2.BAŞVURU ÖZEL KURALLARI :

a) İlan edilen unvanlar için, mezun olunan okul prestiji ile tahsil kuralını taşımak ve bu tahsille ilgili olarak Lisans 2022-KPSSP3 cinsinde Kamu Çalışanı Seçme İmtihanına (KPSS) girmiş olmak ve alım yapılacak unvanların karşısında belirtilen puan çeşitlerinden, belirtilen taban KPSS puanını almış olmak.

b) Daha evvel çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik yahut ahlaki niçinlerle çıkarılmış olmamak.

c) Zabıta memuru takımlarına başvuracaklar için; 657 sayılı Kanunun 48 inci unsurunun (A) fıkrasında belirtilen koşulların yanı sıra Belediye Zabıta Yönetmeliğinin 13/A unsurunda yer alan özel koşullara bakılırsa zabıta memuru kadrolarına müracaat yapılabilmesi için; tartılma ve ölçülme aç karnına, soyunuk ve çıplak ayakla olmak kaydıyla erkeklerde en az 1.67 metre, bayanlarda en az 1.60 metre uzunluğunda olmak, 1 metreden çok olan kısmı ile kilosu içinde (+,-) 10 kg.dan fazla fark olmaması. Uzunluk ve kilo tespitleri Belediyemizce yapılacaktır.

d) Zabıta Memuru takımlarına müracaat yapacaklar için, imtihanın yapıldığı tarihte 30 yaşını doldurmamış olmak.

e) 13/10/1983 tarihindeki ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu kararlarınca verilen ve tablonun nitelik kısmında belirtilen(B) sınıfı şoför dokümanına sahip olmak,

3.BAŞVURU ESNASINDA ADAYLARDAN İSTENİLEN DOKÜMANLAR :

Başvuru sırasında adaylar;


Başvuru formu Kurumumuzdan yahut Belediyemizin internet sayfasından (http://www.akseki.bel.tr) temin edeceklerdir. Müracaat formuna aşağıdaki dokümanlar eklenecektir.

1. Nüfus cüzdanı yahut kimlik kartının aslı yahut kurumumuzca onaylanmak üzere fotokopisi,

2. Diploma yahut mezuniyet evrakının aslı yahut noter onaylı örneği yahut e-devlet üzerinden alınacak barkotlu mezuniyet dokümanı, (aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir),

3. Yabancı Okul Mezunları için Denklik Evrakının aslı yahut noter onaylı örneği (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir),

4. KPSS sonuç evrakının ÖSYM web sitesinden alınan doğrulama kodlu bilgisayar çıktısı,

5. Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmadığına dair beyanı,

6. nazaranvini devamlı olarak yapmaya pürüz bir durumu olmadığına dair beyanı,

7. Şoför evrakının aslı yahut noter onaylı örneği (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir),

8. Son altı ay içerisinde çekilmiş 3 adet vesikalık fotoğraf (1 adedi forma yapıştırılacak).

9. Hangi takıma müracaat yaptığına ait dilekçe, (Adaylar koşullarını sağladığı sırf bir takıma müracaat yapabileceklerdir.)

Zabıta memuru takımları hariç olmak üzere belirtilen müracaat tarihlerinde elektronik ortamda yahut iadeli taahhütlü posta yoluyla yapılan müracaatlarda fotokopisi gönderilen evrakların aslının imtihan tarihine kadar Kurumumuza ibraz edilmesi gerekmektedir (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilecektir.)

4.BAŞVURU YERİ, TARİHİ, FORMU VE MÜHLETİ :

Adaylar, yapılacak kelamlı imtihan ve uygulamalı imtihana katılabilmeleri için
;

1. Üstte sayılan müracaat evraklarını 09.01.2023 – 13.01.2023 tarihleri içinde saat 17:00’a kadar (Sadece mesai günlerinde saat 09.00-17.00 içinde) Boğaz Mahallesi Rasih Kaplan Cad. No : 39 Belediye Hizmet Binası Akseki / ANTALYA adresinde Akseki Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne şahsen yahut iadeli taahhütlü posta yolu ile müracaatlarını yapabileceklerdir.(Geciken postalardan belediyemiz sorumlu olmayacaktır.)

2. Elektronik ortamda yapılan müracaatlara istenilen dokümanlar eklenerek, müracaat tarihleri içerisinde Belediyemizin [email protected] mail adresine gönderilebilecektir.

3. Zabıta memuru takımlarına müracaatlar sadece şahsen yapılacak olup, adaylar üstte belirtilen tarihlerde uzunluk ve kilo ölçümü yapmak üzere Akseki Belediyesi Boğaz Mahallesi Rasih Kaplan Cad. No : 39 Belediye Hizmet Binası Akseki / ANTALYA adresine istenilen dokümanlarla bir arada şahsen müracaat ederek müracaatlarını yapacaklardır. Posta ile yahut başka hallerde yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.

4. Eksik bilgi ve evraklarla ya da nitelikleri uygun olmadığı biçimde yapılan müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.

5. Adayların uzunluk ve kilo ölçümleri şahsen müracaat sırasında Belediyemizce yapılacaktır.

6. Postadaki gecikmeler ve duyuruda belirtilen müddet ortasında yapılmayan müracaatlar dikkate alınmayacaktır.

5.BAŞVURULARIN KIYMETLENDİRİLMESİ VE BAŞVURUSU KABUL EDİLENLERİN İLANI :

1. Belediyemizce T.C. Kimlik Numarası ile ÖSYM kayıtlarının ahengini denetim etmek suretiyle adaylar KPSS puanlarına göre sıralanarak, en yüksek puanlı adaydan başlamak üzere atama yapılacak her bir unvan için boş takım sayısının beş katı oranında adayı; memur takımları için kelamlı imtihana, zabıta memuru takımları için sözlü ve uygulamalı imtihana çağırılacaktır.

2. İmtihana çağrılacak son sıradaki adayla birebir puana sahip olan başka adaylar da imtihana çağrılacaktır.

3. İmtihana girmeye hak kazanan adaylar ve KPSS puanları ile imtihan yeri ve vakti müracaatların değerlendirilmesini müteakip 25.01.2023 tarihindeBelediyemizin (http://www.akseki.bel.tr) resmi internet sayfasından ilan edilecektir.

4. Müracaatları kabul edilip imtihana çağrılan adaylara Belediyemizce düzenlenen ve adayların kimlik ayrıntıları ile imtihan yeri ve tarihinin bulunduğu “Sınav Giriş Belgesi” gönderilecektir. Bu doküman imtihana girişte ibraz edilecektir.

5. İmtihana katılma hakkı elde edemeyen adaylara rastgele bir bildirimde bulunulmayacaktır.

6. İmtihan giriş evrakları imtihana girmeye hak kazanan adaylara müracaat formunun irtibat ayrıntıları kısmında belirtmiş olduğu adrese gönderilecektir. Müracaat formunda belirtilmiş olan adres tebligat adresi olarak kabul edilecek olup, yanlışlı adres bildirimleri başvuranın sorumluluğundadır.

7. Kusurlu adres bildirimi sebebiyle postada oluşabilecek gecikmeler yahut postanın ulaşmamasından Belediyemiz sorumlu tutulmayacaktır.

6.SINAVIN YERİ, VAKTİ VE MEVZULARI :

Sözlü ve Uygulamalı İmtihan 08.02.2023 tarihinde saat 10.00′ da başlamak üzere Akseki Belediyesi Hizmet Binasında yapılacaktır. Kelamlı ve uygulamalı imtihan, birebir gün içerisinde bitirilemez ise, sonraki gün devam edilecektir.

Sınava girmeye hak kazandığı biçimde, ilan edilen imtihan tarihinde imtihana katılmayan ve/veya mazeretine binaen katılamayan adaylar, imtihan hakkını kaybetmiş sayılacaktır.

Sınav Bahisleri :

a)Sözlü İmtihan ;


a) Türkiye Cumhuriyeti Anayasası,

b) Atatürk Unsurları ve İnkılap Tarihi,

c) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu,

ç) Mahalli Yönetimlerle İlgili Temel Mevzuat bahisleri ile,

kadro unvanına ait mesleksel ve uygulamalı bilgi ve yeteneğin ölçülmesini kapsar.

b)Uygulamalı imtihan; Zabıta Memuru takımı için, takım unvanına ait mesleksel bilgi ve yeteneğin ölçülmesi ile sportif dayanıklılık üzere özelliklerin ölçülmesini kapsayacak biçimde yapılır.

7.SINAVIN DEĞERLENDİRİLMESİ- İMTİHAN SONUÇLARINA İTİRAZ :

Memur takımı imtihanında kıymetlendirme :

Sözlü sınav
, Türkiye Cumhuriyeti Anayasası, Atatürk Prensipleri ve İnkılap Tarihi, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, Mahalli Yönetimler ile ilgili Temel Mevzuat hususlarında 15’er puan, takım unvanına ait mesleksel ve uygulamalı bilgi ve yeteneğin ölçülmesinde ise 40 puan olmak üzere toplamda 100 tam puan üzerinden yapılır. İmtihanda başarılı sayılmak için imtihan şurası üyelerince verilen puanların aritmetik ortalamasının en az 60 olması koşuldur. Adayların atamaya temel muvaffakiyet puanı; belediye tarafınca yapılan kelamlı imtihan puanı ile KPSS puanının aritmetik ortalaması alınmak suretiyle belirlenecek ve Belediyemizin internet adresinde (http://www.akseki.bel.tr) ilan edilecektir.

Zabıta memuru imtihanında değerlendirme;

Sözlü imtihan, Türkiye Cumhuriyeti Anayasası, Atatürk Prensipleri ve İnkılap Tarihi, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, Mahalli Yönetimler ile ilgili Temel Mevzuat bahislerinde 25’er puan olmak üzere toplamda 100 puan ve uygulamalı sınav ise 100 tam puan üzerinden yapılır.

Sınavda değerlendirme; Kelamlı imtihanın %50 si, uygulamalı imtihanın % 50 si alınarak imtihan puanı hesaplanacaktır. İmtihanda başarılı sayılmak için en az 60 puan alınması koşuldur. Adayların atamaya temel muvaffakiyet puanı, Belediyemiz tarafınca yapılan kelamlı ve uygulamalı imtihan kararı hesaplanan imtihan puanı ile KPSS puanının aritmetik ortalaması alınmak suretiyle belirlenecek ve Belediyemizin internet adresinde (http://www.akseki.bel.tr)ilan edilecektir.

Adayların atanmaya temel muvaffakiyet puanlarının tıpkı olması halinde KPSS puanı yüksek olana öncelik tanınır. En yüksek muvaffakiyet puanından başlamak üzere atama yapılacak takım sayısı kadar asıl aday ve asıl aday sayısı kadar da yedek aday belirlenebilecektir. Asıl ve yedek aday listeleri Belediyenin internet adresinden (http://www.akseki.bel.tr) ilan edilecek ve listede yer alanlara ayrıyeten yazılı tebligat yapılacaktır.

Sınav Heyeti; imtihan sonunda işçi alımı için ilana çıktığı takımlardan, muvaffakiyet puanlarını düşük bulduğu yahut kâfi bulmadığı takdirde imtihan duyurusunda ilan edilenlerin bir kısmını ya da hiç birini alıp almama hakkına sahiptir.

Başvuru ve süreçler sırasında gerçeğe ters beyanda bulunduğu yahut rastgele bir biçimde gerçeği sakladığı tespit edilenlerin imtihanları geçersiz sayılır ve bunların atamaları yapılmaz. Bu üzere durumları tespit edilenlerin atamaları yapılmış olsa dahi atamaları iptal edilir. Bu bireyler hiç bir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Başsavcılığına hata duyurusunda bulunulacaktır.

Sınav neticelerina, muvaffakiyet listesinin Belediyenin internet adresinde (http://www.akseki.bel.tr) ilanından itibaren yedi gün ortasında yazılı olarak itiraz edilebilir. İtirazlar, imtihan heyeti tarafınca yedi gün içerisinde sonuçlandırılır ve ilgiliye yazılı olarak bilgi verilir.

İlan Olunur.

AKSEKİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI

Haber Sitelerinden Alıntıdır.