Professional
New member
Düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Willems, “Amadeus, 2004’ten bu yana Ar-Ge’ye 8.3 milyar yatırım yaptı. Amadeus Türkiye olarak da seyahat dağıtım teknolojisi, havayolları BT teknolojisi ve havalimanı BT teknolojisi alanlarında büyümeye ve gelişmeye odaklandık” dedi ve Türkiye’deki yatırımlarını artırma sinyali verdi. Amadeus’un İngiltere, İrlanda, İskandinavya ve Merkez, Doğu ve Güneydoğu Avrupa Seyahat Satışları Kıdemli Lider Yardımcısı, İtalya Genel Müdürü Francesca Maria Benati ise “İnsanlar ne olursa olsun pandemiden daha sonra seyahat etme kararlılığını gösterdi. Bu sene turizm tüm dünyada 2020 ve 2021’e kıyasla fazlaca daha güzel geçti” diye konuştu.
SEYAHAT HACMİNDE TOPARLANMA
Amadeus’un Microsoft ile gerçekleştirdiği yeni işbirliğiyle seyahat havayolları, havaalanları, oteller, seyahat satıcıları ve öteki paydaşlar için tüm kaynaklardan gelen içeriği düzenleyecek, farklı satış kanallarına ulaştıracak ve beraberinde yeni iş ortakları dahil edecek tek bir bulut tabanlı seyahat platformu oluşturduklarını kaydeden Eric Willems, “Salgının farklı kademelerine ve neredeyse tüm yıl süren belirsizliğe karşın seyahat hacmi hem rezervasyon tıpkı vakitte yolcu trafiği açısından toparlanmaya devam etti ve her çeyrekte artış gösterdi. Yükseliş trendi geleceğe umutla bakmamızı sağlıyor” diye konuştu. Amadeus’un pandemi sürecinde yaptıkları ile ilgili olarak Francesca Maria Benati de şunları söylemiş oldu: “ Bunlardan bir tanesi, Amadeus Ticket Changer üzere araçları nasıl kullanacakları istikametinde fiyatsız eğitimler vermek oldu. Salgının başında bu araç, yolcuların biletlerini ve uçuşlarını bir daha biletlendirmek için kullanılan otomasyona dayalı bir enstrümandı.”
SEYAHAT HACMİNDE TOPARLANMA
Amadeus’un Microsoft ile gerçekleştirdiği yeni işbirliğiyle seyahat havayolları, havaalanları, oteller, seyahat satıcıları ve öteki paydaşlar için tüm kaynaklardan gelen içeriği düzenleyecek, farklı satış kanallarına ulaştıracak ve beraberinde yeni iş ortakları dahil edecek tek bir bulut tabanlı seyahat platformu oluşturduklarını kaydeden Eric Willems, “Salgının farklı kademelerine ve neredeyse tüm yıl süren belirsizliğe karşın seyahat hacmi hem rezervasyon tıpkı vakitte yolcu trafiği açısından toparlanmaya devam etti ve her çeyrekte artış gösterdi. Yükseliş trendi geleceğe umutla bakmamızı sağlıyor” diye konuştu. Amadeus’un pandemi sürecinde yaptıkları ile ilgili olarak Francesca Maria Benati de şunları söylemiş oldu: “ Bunlardan bir tanesi, Amadeus Ticket Changer üzere araçları nasıl kullanacakları istikametinde fiyatsız eğitimler vermek oldu. Salgının başında bu araç, yolcuların biletlerini ve uçuşlarını bir daha biletlendirmek için kullanılan otomasyona dayalı bir enstrümandı.”