Fashion, Giani: “Toskana'dan krizin üstesinden gelmek için beş noktada üniter bir mutabakat anlaşması”

Samuag

New member
Toskana'dan moda sektörünün yaşadığı krizle başa çıkmak için 5 maddelik üniter bir mutabakat anlaşması. Bu, Başkan Eugenio Giani tarafından ortaya atılan ve tüm siyasi partilerden milletvekilleri ve milletvekillerinin geniş katılımıyla bu sabah Palazzo Strozzi Sacrati'de toplanan bölgesel masanın yeni oturumunda sosyal ortaklar ve yerel yöneticilerle paylaşılan taahhüttür.

Başkanın önümüzdeki birkaç saat içinde taslağını hazırlayacağı belge, Irpet yöneticisinin de katıldığı tartışmadan ortaya çıkan ana kuralları belirliyor. Giani, “Toskana takım oyununun oynanacağı bir eylem planı” diye açıklıyor ve “bölgesel ekonomik doku ve Made in için çok önemli bir sektörde istihdamı ve üretimi korumak için somut sonuçlar elde etmek üzere birlik içinde kalma ihtiyacı” konusunda ısrar ediyor. İtalya”.

İlk iki nokta dikkatleri bir sonraki bütçe kanununa yöneltiyor. Öncelikle, işten çıkarma fonunun geçen Ekim tarihli kanun hükmünde kararnamede öngörüldüğü gibi 8 haftadan 12 haftaya uzatılması, “krizin 2025 yılı boyunca devam edeceğine dair işaretler ışığında”. Hemen ardından, “özellikle küçük işletmelerin yararlanabileceği” kredi ve vergi masraflarına ilişkin moratoryum planı geldi. Daha sonra Bölgenin en doğrudan yetki alanına giren konulara bağlılık. Yani, “Giani'nin altını çizdiği gibi, becerilerin yeniden eğitilmesi ve güncellenmesi için fırsatlar sunabileceğimiz, profesyonelliği yeniden dönüştürme olanağını açabileceğimiz eğitim”. Ve “sektöre özel ihale çağrıları açmamıza ve araştırma ve rekabet edebilirliğe destek vermemize olanak tanıyacak, böylece şirketleri yönetenlere teşvik sağlayabilecek koşulları yaratabilecek” Avrupa fonlarının programlanması yoluyla finansman, bugün “döngüsel ve yapısal nedenleri karıştıran” bir krizin merkezinde.

Mutabakat anlaşmasının beşinci bölümünde Giani, son olarak endüstriyel ilişkiler konusunda harekete geçmenin gerekli olduğunu söylüyor: “Bölgedeki varlıkları binlerce küçük ve yerli şirketin faaliyetleriyle iç içe olan büyük İtalyan ve yabancı markalarla kanallarımızı harekete geçirmek gerekiyor. orta ölçekli işletmeler”.