Fivizzano'da, 9 Nisan'a kadar, Toskana Paylaşımının Beşinci Baskısı

Samuag

New member
Lunigiana senaryosu, ortaçağ köyleri ve kaleleri ile ve geniş natüralist ve yiyecek ve şarap teklifi ile, Toskana satıcısı ve ulusal alıcılar arasındaki toplantıyı teşvik etmek için Toskana Turizm Promosyonu tarafından düzenlenen etkinlik Toskana'nın beş numaralı baskısına ev sahipliği yaptı ve 6 Nisan Pazar günü geçecek ve yarın 9 Nisan Çarşamba günü sona erecek.

65 Bölgesel Selörler ve bugün Fivizzano'da (MS) Augustinian Hostel içinde düzenlenen atölyede bir araya gelen 85 ulusal alıcı. Geçen Pazar gününden bu yana herkes, bölgeyi daha yakından tanıma, Barok Pontremoli etkinliğine tanık olma, iki turdan birine katılma, tarihi merkezin villalarını veya tarihi binalarını ziyaret etme veya Lunigiana'nın turizm alanları tarafından düzenlenen on farklı yolculuk yerlilerinden biri: Villaıfikler, villa-bisikleti, ıskarta kalıntılarına, villa-bisikleti, atıklara, villiyetlere, atışlara, atışlara ziyaret etme, villa tutmalarına ziyaret etme fırsatı buldu. veya deneyimlerdeki deneyimlerdeki deneyimler.

“Toskana Paylaşımı – Yorumlanan Başkan Eugenio Giani ve Ekonomi ve Turizm Meclis Üyesi Leonardo Marras – Toskana turist teklifiyle ulusal talebimizle temas etmek için kıymetli bir anı temsil ediyor. Fivizzano ve Lunigiana'nın seçimi, bu beşinci baskı için bir senaryo olarak tanıtım yapıyor, tanıtım yapıyor. Bu baskının sayıları ve sonuçları, yerel operatörlerin yenilik yapma ve işbirliği yapma yeteneği sayesinde Toskana'nın artan çekiciliğini göstermektedir.

Bugün BTOB randevuları ile planlanan atölye, alıcı ve satıcının 32 toplantı ile meşgul olduğunu gördü. Alıcı, yerel turist teklifi ile yeni sinerjiler yaratmak amacıyla İtalya'nın her yerinden geliyor. Ondan fazla önemli düğün planlayıcısı ve etkinlik organizatörü katıldı.

Çevrimiçi rezervasyonların analizinden, alıcılar tarafından aranan ve satıcılar tarafından sunulanlar arasında mükemmel bir eşleşmenin%81'e kanıtlandığı doğrulanmıştır. Buna, alıcı ve satıcı tarafından fark edecek toplantılarla ilgili olarak ifade edilen memnuniyetin% 15'ini eklenmelidir, bu nedenle% 96 bu miktarda bir toplam için.

7 Nisan Pazartesi öğleden sonra, Toskana turizm bölgesi toplulukları, turistik ürünlerindeki tüm güncellemelerin alıcılarına bir sunum yaptı. Seminerlerde yer alan alanlar: Terre di Pisa, Mugello, Lunigiana, Valdarno Aretino, Maremma Nord, Piana di Lucca, Valdichiana Aretina, Valdichiana Seneses, Pistoia ve Pistoia Dağları, Apuana Riviera, Val d'Ona Riviera, Chian ve Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chiantin, Chian ve Chiantin, Chian ve hikâye, şenlik

Taahhütlerini artırmak için, sürdürülebilir turizm değerlerinin tüzüğüne katılan şirketler, belirli bir 'yeşil Toskana' logosu sayesinde kendilerini tanınabilir hale getirdi. Buna ek olarak, 'Green Toskana: Sürdürülebilir Toskana söylendi', ajans tarafından oluşturulan projeyi geri almak için dün 7 Nisan'da düzenlenen Toskana turizm promosyonunun küratörlüğünü yaptığı üç panelin unvanıydı. Sunumdaki TPT yöneticilerini desteklemek için, değerlerin yolunu yapmanın yanı sıra, sürdürülebilirlik sürdürülmesinin kontrolü ile devam eden ve en iyi uygulama olarak tanımlanan üç şirket.

(Toscana Turist Promosyonunun Basın Ofisi işbirliği yaptı)