Shopify, Ladybird geliştiricilerini destekleyen ilk sponsordur. İkincisi, tamamen bağımsız bir web tarayıcısı kurmaya çalışıyor – üçüncü taraf kodundan bağımsız, bu da özellikle Google’ın Chromium’unun artan hakimiyeti anlamına geliyor. Başlangıç olarak, e-ticaret sağlayıcısı açık kaynak projesine 100.000 $ ile yardım ediyor.
Reklamcılık
Ikisi birbirini seviyor
Shopify’ın Seçkin Mühendisi Mike Shaver, “Uğur Böceği, web’e yazılmış bir aşk mektubu ve açık teknolojilerin her büyüklükteki kuruluş tarafından yenilik yapılmasını mümkün kıldığının kanıtıdır. Shopify, bu tür teknolojilerin temelinde doğdu ve onların bir parçası olmaktan gurur duyuyor. . Desteklediğimiz projelere Uğur Böceği’ni de eklemekten mutluluk duyuyoruz.”
Ladybird projesinden sorumlu geliştirici Andreas Kling, sponsorluk konusunda oldukça heyecanlı olduğunu söylüyor. Diyor ki: Büyük teknoloji şirketlerinin kendi tarayıcılarından vazgeçip yalnızca Chromium’a güvendiği bir zamanda, bilgisayar korsanları ve web meraklıları, tarayıcı pazarında yeniden çeşitlilik sağlamaya zorlanıyor.
Google web’e karşı
Ladybird ilk olarak 2022’nin ortalarında Andreas Kling’in YouTube’da ilk versiyonunu sunmasıyla manşetlere çıktı. Tarayıcı projesi resmi olarak birkaç ay sonra başladı – mümkün olan en kısa sürede kullanıcı kazanmak ve yüksek kıyaslama sonuçları elde etmek değil, web standartlarını klasik açık kaynak anlamında doğru ve uyumlu bir şekilde uygulamak gibi net bir hedefle. Ancak, Google’ın pazar gücü nedeniyle hemen şüpheler oluştu – en azından Ladybird artık parasal açıdan yalnız değil.
Reklamcılık
(fo)
Haberin Sonu
Reklamcılık
Ikisi birbirini seviyor
Shopify’ın Seçkin Mühendisi Mike Shaver, “Uğur Böceği, web’e yazılmış bir aşk mektubu ve açık teknolojilerin her büyüklükteki kuruluş tarafından yenilik yapılmasını mümkün kıldığının kanıtıdır. Shopify, bu tür teknolojilerin temelinde doğdu ve onların bir parçası olmaktan gurur duyuyor. . Desteklediğimiz projelere Uğur Böceği’ni de eklemekten mutluluk duyuyoruz.”
Ladybird projesinden sorumlu geliştirici Andreas Kling, sponsorluk konusunda oldukça heyecanlı olduğunu söylüyor. Diyor ki: Büyük teknoloji şirketlerinin kendi tarayıcılarından vazgeçip yalnızca Chromium’a güvendiği bir zamanda, bilgisayar korsanları ve web meraklıları, tarayıcı pazarında yeniden çeşitlilik sağlamaya zorlanıyor.
Google web’e karşı
Ladybird ilk olarak 2022’nin ortalarında Andreas Kling’in YouTube’da ilk versiyonunu sunmasıyla manşetlere çıktı. Tarayıcı projesi resmi olarak birkaç ay sonra başladı – mümkün olan en kısa sürede kullanıcı kazanmak ve yüksek kıyaslama sonuçları elde etmek değil, web standartlarını klasik açık kaynak anlamında doğru ve uyumlu bir şekilde uygulamak gibi net bir hedefle. Ancak, Google’ın pazar gücü nedeniyle hemen şüpheler oluştu – en azından Ladybird artık parasal açıdan yalnız değil.
Reklamcılık
(fo)
Haberin Sonu