Samuag
New member
İçişleri Bakanlığı bünyesinde istiham edilecek uzman yardımcıları için ilan yayımlandı. Resmi dairelerden yapılan açıklamaya bakılırsa, İçişleri Bakanlığı merkez teşkilatında Genel Yönetim Hizmetleri Sınıfında boş bulunan 80 adet İçişleri Uzman Yardımcısı takımında işçi istihdam edilmek üzere 25 Ocak-03 Şubat 2023 tarihleri içinde Ankara’da giriş(sözlü) imtihanı uygulanacak.
BAŞVURU İLANI İÇİN TIKLAYIN
BAŞVURULAR NASIL YAPILACAK?
Başvurular; e-Devlet şifresi ile yapılacaktır. Bu niçinle adayların www.turkiye.gov.tr hesabınınbulunması mecburidir. Kelam konusu hesabın kullanılabilmesi için, adayların e-Devlet şifresi almaları gerekmektedir. Adaylar, e-Devlet şifresini içeren zarfı, PTT Merkez Müdürlüklerinden, şahsen müracaat ile üzerinde T.C. Kimlik numarasının bulunduğu kimliğini ibraz ederek temin edebileceklerdir.
Başvurular; 19-23 Aralık 2022 tarihleri içinde Bakanlığımızın www.icisleri.gov.tr adresli internet sitesindeki “Duyurular” kısmında yayımlanacak olan “İçişleri Bakanlığı Aday Profil ayrıntıları Düzenleme ve İmtihan Başvuru” linki aracılığıyla e-Devlet üzerinden elektronik ortamda alınacaktır.
Başvurular elektronik ortamda alınacağından posta yolu ile ya da şahsen müracaatlar kabul edilmeyecektir.
E-Devlet üzerinden “İçişleri Bakanlığı Aday Profil ayrıntıları Düzenleme ve İmtihan Başvuru” linkine erişim sağlandığında, kimlik, tahsil, askerlik ve YDS ayrıntıları otomatik olarak gelmektedir. Profil ayrıntıları eksik yahut yanılgılı olan adaylar ilgili kurumlarla irtibata geçerek, gerekli düzeltmeleri yaptırmak zorundadırlar.
E–Devlet üzerinden “İçişleri Bakanlığı Aday Profil ayrıntıları Düzenleme ve İmtihan Başvuru” linki aracılığı ile açılan uygulamada yer alan “şahsi Bilgiler” sayfasında fotoğrafı otomatik gelmeyen adayların, Bakanlığımız İşçi Genel Müdürlüğünün https://icisleri.gov.tr/personel internet adresinin “Personel Kimlik Kartı” sekmesinin “Personel Kimlik Kartında Kullanılacak Fotoğraf Standartları” kısmında yer alan özelliklere uygun olarak çektirilmiş fotoğrafını (600×800 boyutlarında 300 dpi
çözünürlükte) pdf ya da jpeg formatında imtihan modülüne yüklemeleri zaruridir.
Başvurusunu tamamlayan ve ayrıntılarının doğruluğundan emin olan adayların “Başvurumu Tamamla” butonuna basmaları mecburidir. Aksi takdirde bu süreci gerçekleştirmeyen adayların müracaatları sisteme kaydedilmeyecek olup, bu durumda olan adaylar rastgele bir hak talebinde bulunamayacaklardır.
Adaylar müracaatlarını tamamlayıp, “Başvurumu Tamamla” butonuna basıp başvurusunu modüle kaydettikten daha sonra “Başvurunuz tamamlanmıştır.” uyarısı ekrana gelecek olup, tıpkı ekranda yer alan “İş Talep Formu İndir” butonuna basarak İş Talep Formunun çıktısını alabilecekleri üzere e- Devlet üzerinden “İçişleri Bakanlığı Aday Profil ayrıntıları Düzenleme ve İmtihan Başvuru” linki aracılığı ile açılan 3/4 uygulamadaki “Başvurularım” sekmesinden de İş Talep Formunun çıktısını istedikleri zaman
alabileceklerdir.
BAŞVURU ŞARTLARI
1- 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci hususunun (A) fıkrasında sayılan kaideleri taşımak,
2- Bakanlığımızca talep edilen kısımlardan yahut bunlara denkliği Yükseköğretim Heyeti tarafınca kabul edilen yurt içi ve yurt haricindeki tahsil kurumlarından birisini bitirmiş olmak,
3- Giriş(sözlü) imtihanının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü prestijiyle otuz beş yaşını doldurmamış olmak.(01/01/1988 tarihinden daha sonra doğanlar),
4- 2021-2022 senelerına ilişkin Kamu Çalışanı Seçme İmtihanından (KPSS) Bakanlığımızca istenilen puan cinslerinden en az 70 ve üzerinde KPSS puanı almış olmak,
5- KPSS puanı en yüksek puanlı adaydan başlamak üzere istenilen kısım ve puan cinslerine bakılırsa ilan edilen takım sayısının en çok dört katı aday ortasına girmek. (sıralamaya giren son aday ile birebir puana sahip öbür adaylar da giriş(sözlü) imtihanına alınır)
6- Adaylar KPSS puan cinslerine ve tahsil kısımlarına bakılırsa bu ilanda belirtilen kuralları taşımaları kaydıyla en çok 3 tercihte bulunabilirler.
BAŞVURU İLANI İÇİN TIKLAYIN
BAŞVURULAR NASIL YAPILACAK?
Başvurular; e-Devlet şifresi ile yapılacaktır. Bu niçinle adayların www.turkiye.gov.tr hesabınınbulunması mecburidir. Kelam konusu hesabın kullanılabilmesi için, adayların e-Devlet şifresi almaları gerekmektedir. Adaylar, e-Devlet şifresini içeren zarfı, PTT Merkez Müdürlüklerinden, şahsen müracaat ile üzerinde T.C. Kimlik numarasının bulunduğu kimliğini ibraz ederek temin edebileceklerdir.
Başvurular; 19-23 Aralık 2022 tarihleri içinde Bakanlığımızın www.icisleri.gov.tr adresli internet sitesindeki “Duyurular” kısmında yayımlanacak olan “İçişleri Bakanlığı Aday Profil ayrıntıları Düzenleme ve İmtihan Başvuru” linki aracılığıyla e-Devlet üzerinden elektronik ortamda alınacaktır.
Başvurular elektronik ortamda alınacağından posta yolu ile ya da şahsen müracaatlar kabul edilmeyecektir.
E-Devlet üzerinden “İçişleri Bakanlığı Aday Profil ayrıntıları Düzenleme ve İmtihan Başvuru” linkine erişim sağlandığında, kimlik, tahsil, askerlik ve YDS ayrıntıları otomatik olarak gelmektedir. Profil ayrıntıları eksik yahut yanılgılı olan adaylar ilgili kurumlarla irtibata geçerek, gerekli düzeltmeleri yaptırmak zorundadırlar.
E–Devlet üzerinden “İçişleri Bakanlığı Aday Profil ayrıntıları Düzenleme ve İmtihan Başvuru” linki aracılığı ile açılan uygulamada yer alan “şahsi Bilgiler” sayfasında fotoğrafı otomatik gelmeyen adayların, Bakanlığımız İşçi Genel Müdürlüğünün https://icisleri.gov.tr/personel internet adresinin “Personel Kimlik Kartı” sekmesinin “Personel Kimlik Kartında Kullanılacak Fotoğraf Standartları” kısmında yer alan özelliklere uygun olarak çektirilmiş fotoğrafını (600×800 boyutlarında 300 dpi
çözünürlükte) pdf ya da jpeg formatında imtihan modülüne yüklemeleri zaruridir.
Başvurusunu tamamlayan ve ayrıntılarının doğruluğundan emin olan adayların “Başvurumu Tamamla” butonuna basmaları mecburidir. Aksi takdirde bu süreci gerçekleştirmeyen adayların müracaatları sisteme kaydedilmeyecek olup, bu durumda olan adaylar rastgele bir hak talebinde bulunamayacaklardır.
Adaylar müracaatlarını tamamlayıp, “Başvurumu Tamamla” butonuna basıp başvurusunu modüle kaydettikten daha sonra “Başvurunuz tamamlanmıştır.” uyarısı ekrana gelecek olup, tıpkı ekranda yer alan “İş Talep Formu İndir” butonuna basarak İş Talep Formunun çıktısını alabilecekleri üzere e- Devlet üzerinden “İçişleri Bakanlığı Aday Profil ayrıntıları Düzenleme ve İmtihan Başvuru” linki aracılığı ile açılan 3/4 uygulamadaki “Başvurularım” sekmesinden de İş Talep Formunun çıktısını istedikleri zaman
alabileceklerdir.
BAŞVURU ŞARTLARI
1- 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci hususunun (A) fıkrasında sayılan kaideleri taşımak,
2- Bakanlığımızca talep edilen kısımlardan yahut bunlara denkliği Yükseköğretim Heyeti tarafınca kabul edilen yurt içi ve yurt haricindeki tahsil kurumlarından birisini bitirmiş olmak,
3- Giriş(sözlü) imtihanının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü prestijiyle otuz beş yaşını doldurmamış olmak.(01/01/1988 tarihinden daha sonra doğanlar),
4- 2021-2022 senelerına ilişkin Kamu Çalışanı Seçme İmtihanından (KPSS) Bakanlığımızca istenilen puan cinslerinden en az 70 ve üzerinde KPSS puanı almış olmak,
5- KPSS puanı en yüksek puanlı adaydan başlamak üzere istenilen kısım ve puan cinslerine bakılırsa ilan edilen takım sayısının en çok dört katı aday ortasına girmek. (sıralamaya giren son aday ile birebir puana sahip öbür adaylar da giriş(sözlü) imtihanına alınır)
6- Adaylar KPSS puan cinslerine ve tahsil kısımlarına bakılırsa bu ilanda belirtilen kuralları taşımaları kaydıyla en çok 3 tercihte bulunabilirler.