Samuag
New member
Kentte geçen ay yapılan Ulaşım Uyum Merkezi (UKOME) toplantısında oluşturulan, Kadıköy-Kasımpaşa-Fener-Sütlüce-Eyüp, Avcılar-Bakırköy-Kadıköy, Avcılar-Bostancı, Maltepe-Büyükada-Heybeliada-Burgazada-Kınalıada, Çengelköy-Kabataş, Beşiktaş-Kabataş-Karaköy-Kasımpaşa-Sütlüce-Eyüp ve Bostancı-Caddebostan-Moda-Kadıköy-Kabataş sınırından oluşan 7 yeni deniz sınırı, yarın prestijiyle yolcularını kabul edecek.
HATLARIN FİYATLARI DE BELİRLİ OLDU
Marmara Denizi, İstanbul Boğazı ve Haliç’te kıyıya paralel 7 yeni deniz sınırının fiyatları de belirli oldu. Kadıköy-Kasımpaşa-Fener-Sütlüce-Eyüp sınırında 11,50 lira, Avcılar-Bakırköy-Kadıköy sınırında 28,74 lira, Avcılar-Bostancı sınırında 31,85 lira, Maltepe-Büyükada-Heybeliada-Burgazada-Kınalıada sınırında 21,90 lira, Çengelköy-Kabataş çizgisinde 9,47 lira, Beşiktaş-Kabataş-Karaköy-Kasımpaşa-Sütlüce-Eyüp çizgisinde 11,50 lira, Bostancı-Caddebostan-Moda-Kadıköy-Kabataş çizgisinde 11,50 liraya seyahat yapılabilecek.
Kadıköy-Kasımpaşa-Fener-Sütlüce-Eyüp içinde hizmet verecek sınırın, sefer müddeti 50 dakika olarak öngörülüyor. Saat başı olacak biçimde günde 24 sefer yapılması planlanan hatta kışın 400, yazın en az 550 kişi kapasiteli yolcu motoru kullanılacak.
Beşiktaş-Kabataş-Karaköy-Kasımpaşa-Sütlüce-Eyüp çizgisinde ise günlük 12 sefer yapılması planlanıyor. Yolcu motorlarıyla hizmet verilecek bu sınırın sefer müddeti ise 50 dakika olacak.
Maltepe-Büyükada-Heybeliada-Burgazada-Kınalıada sınırında sefer 65 dakika sürecek. Günlük 24 sefer yapılması planlanan hatta kış yolcu kapasitesi en az 400, yaz yolcu kapasitesi en az 550 kişi olan yolcu motoru kullanılması planlanıyor.
Sefer müddeti 20 dakika olarak öngörülen Çengelköy-Kabataş çizgisinde ise günlük 24 sefer yapılması planlanıyor. Bu hatta kış yolcu kapasitesi en az 220 kişi, yaz yolcu kapasitesi en az 330 kişi olan yolcu motoru kullanılacak.
BOSTANCI-MODA-KADIKÖY-KABATAŞ SINIRINDA SEFER 70 DAKİKA
İki kıta içinde hizmet verecek Bostancı-Moda-Kadıköy-Kabataş sınırının sefer müddeti 70 dakika olacak. Hatta günlük 10 sefer yapılması planlanıyor. Bu hatta kış yolcu kapasitesi en az 220 kişi, yaz yolcu kapasitesi en az 330 kişi olan yolcu motoru kullanılması öngörülüyor.
Sefer müddeti 50 dakika olarak planlanan Avcılar-Bakırköy-Kadıköy sınırında da günlük 24 sefer yapılması hedefleniyor. Bu hatta kış ve yaz yolcu kapasitesi en az 350 kişi olan deniz otobüsü ile hizmet verilecek.
Sefer mühletini 45 dakikaya indirecek Avcılar ve Bostancı çizgisinde günlük 20 sefer yapılması planlanıyor. Bu hatta kış ve yaz yolcu kapasitesi en az 350 kişi olan deniz otobüsü kullanılacak.
28 Ekim’de açılışı yapılan Rumeli Hisarüstü-Aşiyan Füniküler çizgisine entegre olacak Aşiyan-Anadolu Hisarı-Küçüksu ve Üsküdar-Aşiyan deniz yolu çizgileri, 28 Ekim prestijiyle yolcularını ağırlamaya başlamıştı.
Öte yandan, 1 Kasım’dan itibaren deniz sınırlarına ya da deniz sınırlarından yapılan tüm aktarmaların yüzde 50 indirimi olacak.
HATLARIN FİYATLARI DE BELİRLİ OLDU
Marmara Denizi, İstanbul Boğazı ve Haliç’te kıyıya paralel 7 yeni deniz sınırının fiyatları de belirli oldu. Kadıköy-Kasımpaşa-Fener-Sütlüce-Eyüp sınırında 11,50 lira, Avcılar-Bakırköy-Kadıköy sınırında 28,74 lira, Avcılar-Bostancı sınırında 31,85 lira, Maltepe-Büyükada-Heybeliada-Burgazada-Kınalıada sınırında 21,90 lira, Çengelköy-Kabataş çizgisinde 9,47 lira, Beşiktaş-Kabataş-Karaköy-Kasımpaşa-Sütlüce-Eyüp çizgisinde 11,50 lira, Bostancı-Caddebostan-Moda-Kadıköy-Kabataş çizgisinde 11,50 liraya seyahat yapılabilecek.
Kadıköy-Kasımpaşa-Fener-Sütlüce-Eyüp içinde hizmet verecek sınırın, sefer müddeti 50 dakika olarak öngörülüyor. Saat başı olacak biçimde günde 24 sefer yapılması planlanan hatta kışın 400, yazın en az 550 kişi kapasiteli yolcu motoru kullanılacak.
Beşiktaş-Kabataş-Karaköy-Kasımpaşa-Sütlüce-Eyüp çizgisinde ise günlük 12 sefer yapılması planlanıyor. Yolcu motorlarıyla hizmet verilecek bu sınırın sefer müddeti ise 50 dakika olacak.
Maltepe-Büyükada-Heybeliada-Burgazada-Kınalıada sınırında sefer 65 dakika sürecek. Günlük 24 sefer yapılması planlanan hatta kış yolcu kapasitesi en az 400, yaz yolcu kapasitesi en az 550 kişi olan yolcu motoru kullanılması planlanıyor.
Sefer müddeti 20 dakika olarak öngörülen Çengelköy-Kabataş çizgisinde ise günlük 24 sefer yapılması planlanıyor. Bu hatta kış yolcu kapasitesi en az 220 kişi, yaz yolcu kapasitesi en az 330 kişi olan yolcu motoru kullanılacak.
BOSTANCI-MODA-KADIKÖY-KABATAŞ SINIRINDA SEFER 70 DAKİKA
İki kıta içinde hizmet verecek Bostancı-Moda-Kadıköy-Kabataş sınırının sefer müddeti 70 dakika olacak. Hatta günlük 10 sefer yapılması planlanıyor. Bu hatta kış yolcu kapasitesi en az 220 kişi, yaz yolcu kapasitesi en az 330 kişi olan yolcu motoru kullanılması öngörülüyor.
Sefer müddeti 50 dakika olarak planlanan Avcılar-Bakırköy-Kadıköy sınırında da günlük 24 sefer yapılması hedefleniyor. Bu hatta kış ve yaz yolcu kapasitesi en az 350 kişi olan deniz otobüsü ile hizmet verilecek.
Sefer mühletini 45 dakikaya indirecek Avcılar ve Bostancı çizgisinde günlük 20 sefer yapılması planlanıyor. Bu hatta kış ve yaz yolcu kapasitesi en az 350 kişi olan deniz otobüsü kullanılacak.
28 Ekim’de açılışı yapılan Rumeli Hisarüstü-Aşiyan Füniküler çizgisine entegre olacak Aşiyan-Anadolu Hisarı-Küçüksu ve Üsküdar-Aşiyan deniz yolu çizgileri, 28 Ekim prestijiyle yolcularını ağırlamaya başlamıştı.
Öte yandan, 1 Kasım’dan itibaren deniz sınırlarına ya da deniz sınırlarından yapılan tüm aktarmaların yüzde 50 indirimi olacak.