Professional
New member
Karaismailoğlu özetle şunları söylemiş oldu: “Test ve devreye alma süreçlerini sürdürdüğümüz, önümüzdeki günlerde açılışını yapmaya hazırlandığımız Kağıthane-İstanbul Havalimanı Metro Projesi ile çizginin devamı niteliğinde olan İstanbul Havalimanı Halkalı Metro Projesinin 1. etabı olan İstanbul Havalimanı Depo Alanı içindeki 9 bin 200 metrelik proje kısmı de devreye alınarak işletmeye sunulacak. Araç yıkama, tamir, bakım, yedek kesim üniteleri, işçi eğitim mahalleri, tren parklanma alanları bulunan tesiste tıpkı anda 12 tren setine bakım ve tamirat yapılabilecek.
Şehir içi raylı sistemler ile devam eden demiryolu yatırım bütçemiz 27 milyar dolara ulaşmıştır. Türkiye’nin dört bir köşesinde 5 bine yakın şantiyede ve hizmet noktamızda, 700 bin mesai arkadaşımla alın teri döküyoruz. Birinci sefer bu projede, motoru yerli olarak üretilmiş metro trenleri İstanbul’da hizmet verecekler. Birinci kez yerli ve ulusal imkânlarla, bakanlığımızca desteklenen bir proje ile tarafınca geliştirilen sinyalizasyon sistemi metro sınırımızda kullanılacak. Öbürleri kilometrelerce laf üretir; millete bir faydaları dokunmaz. Bizler; işimize bakar, yollar, köprüler, havalimanları inşa eder, milletimize aş, iş sunar; ömrüne konfor katarız.”
Şehir içi raylı sistemler ile devam eden demiryolu yatırım bütçemiz 27 milyar dolara ulaşmıştır. Türkiye’nin dört bir köşesinde 5 bine yakın şantiyede ve hizmet noktamızda, 700 bin mesai arkadaşımla alın teri döküyoruz. Birinci sefer bu projede, motoru yerli olarak üretilmiş metro trenleri İstanbul’da hizmet verecekler. Birinci kez yerli ve ulusal imkânlarla, bakanlığımızca desteklenen bir proje ile tarafınca geliştirilen sinyalizasyon sistemi metro sınırımızda kullanılacak. Öbürleri kilometrelerce laf üretir; millete bir faydaları dokunmaz. Bizler; işimize bakar, yollar, köprüler, havalimanları inşa eder, milletimize aş, iş sunar; ömrüne konfor katarız.”