Samuag
New member
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Çizgisi şantiyesindeki personellerle iftarda bir ortaya geldi.
Verdikleri emeklerden ötürü emekçilere teşekkür eden Karaismailoğlu, dünyanın biroldukça bölgesinde kent içi ulaşımın en kolay, en süratli ve en konforlu yolunun raylı sistemler olduğuna işaret etti.
Bilhassa büyük kentlerde yaşanan trafik sıkışıklığını çözmek ve trafikte vakit kaybını önlemek için raylı sistemlerin yaygınlaşması gerektiğini anlatan Karaismailoğlu, “Büyük kentlerdeki vatandaşlarımızın hayatının kolaylaştırılması, trafik sıkışıklığının ortadan kalkması için fazlaca değerli kent içi raylı sistem projelerini hayata geçirdik. Yenilerini de yapmaya devam ediyoruz. Bugüne kadar ülkemiz genelinde işletme altındaki 812 kilometre kent içi raylı sistem sınırının 312 kilometresi Bakanlığımız tarafınca inşa edilmiştir” dedi.
“14 PROJE DEVAM EDİYOR”
Üretimi devam eden 14 projede toplam 185 kilometre uzunluğunda raylı sistem çizgisi inşaatının bulunduğunu açıklayan Karaismailoğlu, “Bunların 7’si İstanbul’da süratle ilerliyor. İstanbullular için kentin trafik problemini azaltacak, toplu ulaşım ile daha süratli, konforlu seyahat etmelerini sağlayacak projeleri planlıyor ve uyguluyoruz. İstanbulluların gereksinim duyduğu vakitte onlara tahlillerle geliyoruz. Zira daima birlikte milletimize sevda ile hizmet ediyoruz.” dedi.
Karaismailoğlu, Marmaray ile Levent-Hisarüstü Metrosu’nun toplam uzunluğunun 80 kilometre olduğunu anımsatarak, İstanbul’da an prestijiyle ortasında Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı’nın da dahil olduğu 103,3 kilometrelik metro sınırında çalışmanın devam ettiğini bildirdi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Çizgisi şantiyesindeki emekçilerle iftarda bir ortaya geldi.
İstanbul’un raylı sistem ağının 263 kilometre olduğunu bildiren Karaismailoğlu, şunları söylemiş oldu:
“Projelerimiz bittiğinde 366 kilometrenin üzerine çıkacak. Yani,183 kilometreyi aşkın uzunluğuyla, İstanbul raylı sistem ağının yüzde 50’si Bakanlığımız tarafınca inşa edilecek ve İstanbulluların hizmetine sunulacak. Toplam 4 istasyonun bulunduğu Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Sınırımız yaklaşık 7,5 kilometredir. Kadıköy-Kartal-Tavşantepe metrosunun Pendik’teki Tavşantepe istasyonundan başlayan çizgimiz, Sabiha Gökçen Milletlerarası Havalimanına ulaşacaktır. İstasyonlarımız ise Fevzi Çakmak-Hastane, Yayalar-Şeyhli, Kurtköy ve Sabiha Gökçen Havalimanı istasyonları biçimindedir. Şu an projemizi yüzde 98 ilerleme düzeyine getirdik. Bugün prestijiyle 14 bin 536 metre ray montajı ve ray kaynaklarını tamamladık.
PENDİK-SABİHA GÖKÇEN HAVALİMANI METRO ÇİZGİSİ NE VAKİT AÇILACAK?
Proje kapsamında toplam 15 bin 970 metre tünel kazarak tünel imal işlerini tamamladık. 4 istasyonda üretim işlerini ve ince işleri bitirdik. Elektromekanik imalatları yüzde 95 düzeylerine getirdik. Metro deneme sürüşleri ve elektromekanik sistemlerde test ve devreye alma süreçlerine başladık. Sınırımızı İstanbulluların hizmetine sunmak için gün sayıyoruz. Biz susuyoruz, icraatlarımız konuşuyor. Tüm imalatları tamamlayıp sınırımızı açacağımız güne kadar 7 gün 24 saat tıpkı heyecanla çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Ve inşallah sinyalizasyon ve sistem emniyet testlerinin tamamlanmasıyla en geç ağustos ayında bu projemizi İstanbulluların hizmetine sunmanın uğraşı ortasındayız.”
Verdikleri emeklerden ötürü emekçilere teşekkür eden Karaismailoğlu, dünyanın biroldukça bölgesinde kent içi ulaşımın en kolay, en süratli ve en konforlu yolunun raylı sistemler olduğuna işaret etti.
Bilhassa büyük kentlerde yaşanan trafik sıkışıklığını çözmek ve trafikte vakit kaybını önlemek için raylı sistemlerin yaygınlaşması gerektiğini anlatan Karaismailoğlu, “Büyük kentlerdeki vatandaşlarımızın hayatının kolaylaştırılması, trafik sıkışıklığının ortadan kalkması için fazlaca değerli kent içi raylı sistem projelerini hayata geçirdik. Yenilerini de yapmaya devam ediyoruz. Bugüne kadar ülkemiz genelinde işletme altındaki 812 kilometre kent içi raylı sistem sınırının 312 kilometresi Bakanlığımız tarafınca inşa edilmiştir” dedi.
“14 PROJE DEVAM EDİYOR”
Üretimi devam eden 14 projede toplam 185 kilometre uzunluğunda raylı sistem çizgisi inşaatının bulunduğunu açıklayan Karaismailoğlu, “Bunların 7’si İstanbul’da süratle ilerliyor. İstanbullular için kentin trafik problemini azaltacak, toplu ulaşım ile daha süratli, konforlu seyahat etmelerini sağlayacak projeleri planlıyor ve uyguluyoruz. İstanbulluların gereksinim duyduğu vakitte onlara tahlillerle geliyoruz. Zira daima birlikte milletimize sevda ile hizmet ediyoruz.” dedi.
Karaismailoğlu, Marmaray ile Levent-Hisarüstü Metrosu’nun toplam uzunluğunun 80 kilometre olduğunu anımsatarak, İstanbul’da an prestijiyle ortasında Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı’nın da dahil olduğu 103,3 kilometrelik metro sınırında çalışmanın devam ettiğini bildirdi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Çizgisi şantiyesindeki emekçilerle iftarda bir ortaya geldi.
İstanbul’un raylı sistem ağının 263 kilometre olduğunu bildiren Karaismailoğlu, şunları söylemiş oldu:
“Projelerimiz bittiğinde 366 kilometrenin üzerine çıkacak. Yani,183 kilometreyi aşkın uzunluğuyla, İstanbul raylı sistem ağının yüzde 50’si Bakanlığımız tarafınca inşa edilecek ve İstanbulluların hizmetine sunulacak. Toplam 4 istasyonun bulunduğu Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Sınırımız yaklaşık 7,5 kilometredir. Kadıköy-Kartal-Tavşantepe metrosunun Pendik’teki Tavşantepe istasyonundan başlayan çizgimiz, Sabiha Gökçen Milletlerarası Havalimanına ulaşacaktır. İstasyonlarımız ise Fevzi Çakmak-Hastane, Yayalar-Şeyhli, Kurtköy ve Sabiha Gökçen Havalimanı istasyonları biçimindedir. Şu an projemizi yüzde 98 ilerleme düzeyine getirdik. Bugün prestijiyle 14 bin 536 metre ray montajı ve ray kaynaklarını tamamladık.
PENDİK-SABİHA GÖKÇEN HAVALİMANI METRO ÇİZGİSİ NE VAKİT AÇILACAK?
Proje kapsamında toplam 15 bin 970 metre tünel kazarak tünel imal işlerini tamamladık. 4 istasyonda üretim işlerini ve ince işleri bitirdik. Elektromekanik imalatları yüzde 95 düzeylerine getirdik. Metro deneme sürüşleri ve elektromekanik sistemlerde test ve devreye alma süreçlerine başladık. Sınırımızı İstanbulluların hizmetine sunmak için gün sayıyoruz. Biz susuyoruz, icraatlarımız konuşuyor. Tüm imalatları tamamlayıp sınırımızı açacağımız güne kadar 7 gün 24 saat tıpkı heyecanla çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Ve inşallah sinyalizasyon ve sistem emniyet testlerinin tamamlanmasıyla en geç ağustos ayında bu projemizi İstanbulluların hizmetine sunmanın uğraşı ortasındayız.”