Samuag
New member
Golar Tundra Piombino’ya ulaştı: Toskana Devlet Başkanı Eugenio Giani, hükümetin çalışmalardan sorumlu olağanüstü komiseri, öğleden sonra erken saatlerde limanlardan birinde gerçekleşen basın toplantısında birkaç kez onu “özgürlük gemisi” olarak adlandırdı. iskeleler. Sanayi bölgesine doğru genişleyen rıhtımın karşı tarafında, baharın ilk gününde güneşin öptüğü mavi bir gökyüzünün fonunda öne çıkan mavi ve beyazı görüyorsunuz. 292 metre uzunluğunda ve kırk üç genişliğinde, en yüksek noktasında elli beş metre.
Snam tarafından satın alınan – yılda 5 milyar metreye kadar gazın ulusal boru hatlarına verilmesini garanti edebilen – gemi, dün gece Pazar günü Toskana şehrinin limanına girdi: Singapur’dan, Hindistan okyanusunu ve Hindistan’ı geçerek on dokuz gün Süveyş Kanalı. Gemide otuz kişilik bir vardiya ekibine ev sahipliği yapacak. Bir ve iki yüz kilometresi denizin altında olmak üzere sekiz kilometre ve 800 metre uzunluğundaki bir boru, onu Aurelia yakınlarındaki ulusal gaz boru hattına bağlayacak. Son testler Nisan sonunda yapılacak ve Mayıs ortasına kadar ticari olarak faaliyete geçecektir. Gövdenin merkezinde yer alan dört tankta, tek seferde yaklaşık 170.000 metreküp sıvılaştırılmış doğal gaz muhafaza edebilecek; ve bugün, Snam yöneticilerinin bildirdiği gibi, önümüzdeki yirmi yıl için kırk üç slotu veya bir ‘dolu’ benzini satışa çıkaran ilk müzayede: üçü Piombino limanında, diğerleri açık denizde, Yukarı Tiren ya da yukarı Adriyatik’te “burada – Snam Fsru’nun direktörü Elio Ruggeri’yi açıklıyor – birkaç hipotezi ve alanı değerlendiriyoruz, ancak yeni projeyi resmi olarak sunmadan önce hem yerel hem de ulusal kurumlarla konuşmamız gerekiyor ”. Bu nedenle başka bir talep varış noktasını belirtmek için üç ay: son günlerde Hükümet Komiseri Giani tarafından verilen ve yetkilendirilen bir uzatma.
Metan tankerleri tarafından desteklenen Ravenna’da yer alacak olan Bw Sinagapore ile birlikte Golar,
Tundra, enerji ihtiyacının yüzde 13’üne katkıda bulunabilecek. “Her şeyden önce – diye açıklıyor Giani – bu tesis, İtalya’nın tedariklerinin çeşitlendirilmesini ve dolayısıyla ülkenin daha büyük enerji güvenliğini garanti edebilecek.” “Bu nedenle – başkan devam ediyor – ona özgürlük gemisi diyorum: çünkü bizi en azından kısmen, bizi en çok endişelendiren bağımlılıktan, Rus gazına bağımlılıktan kurtarıyor ve gelirleri Rusya’ya olan siparişleri ödemememize izin veriyor. Ukrayna’daki savaş için kullanılabilir”. Buna paralel olarak, Livorno’nun 12 mil açığında bulunan Olt yeniden gazlaştırma terminali de kapasitesini 3,75’ten 5 milyar metreküp’e çıkaracak. Bu nedenle Toskana’dan çifte katkı.
Giani için, hükümetin Snam ile temasa geçmesinden bu yana tam bir yıl içinde geminin zaten limanda ve çalışmaya hazır olması, “yeri güvence altına alma endişesini ihmal etmeden, dinleme, verimlilik ve bilgi birikiminin bir örneğidir.” herkesin görüşünü alır ve yetkilendirme sırasında bir dizi kesin gerekliliği belirtir”. Belediye ve Piombino belediye başkanı tarafından Lazio Bölge İdare Mahkemesi’ne yapılan itiraz yeniden gazlaştırma terminaliyle ilgili olarak derdesttir: mahkeme kararı Temmuz ayına erteledi. Ancak Başkan Giani, bugüne kadar yapılanlar konusunda kendinden emin ve sakin. “Bizden düzeltmeler istenirse bunları uygulamaya koyarız” diyor.
Şimdi odak noktası arazi tazminatı. “Toskana ülke ekonomisine büyük yardım sağlıyor ve Toskana, Hükümetten Piombino için adil bir tazminat olmasını istiyor – diye açıklıyor Giani – Yani şehrin eski demir ve çelik tesislerinin ıslahı için kaynaklar: 40 milyona Devletle bir süredir imzalanan bir program anlaşmasından kaynaklanan avrolar en az bir o kadar eklenmeli ve ilk iyi niyet, Parlamentoda zaten sunulmuş olan bu konuda bir değişikliğin onaylanması olacaktır.Ama bizim istediğimiz ve istediğimiz tazminatlar geminin bir fırsat endişesi haline geldiği, sadece en önemlisinden bahsetmek gerekirse, ayrıca işletmeler ve vatandaşlar için faturada indirim, yerinde yenilenebilir enerji kaynaklarına yatırım, Val di Cornia arkeoloji parkına ve yol inşaatına destek 398, Aurelia’yı şehir merkezinden geçmeden limana bağlamak için çok gecikti”. “Bunları önceki Draghi hükümeti ile tartışmıştık – Toskana cumhurbaşkanı hatırlıyor – ve bir masaya oturduğumuzda yeni hükümetin bunları onaylayacağına inanıyorum”.
Bugüne kadar dünyada 48 yeniden gazlaştırma gemisi var ve bunlardan sadece yirmi beşi Golar Tundra gibi 160 ila 180 bin metreküp arasında sıvılaştırılmış gaz depolama kapasitesine sahip. Avrupa’da on yeni yeniden gazlaştırma gemisi projesi üzerinde çalışılıyor ve geliştiriliyor: altısı Almanya’da, biri Hollanda, Estonya ve Finlandiya’da, biri de Fransa’da. Snam bir notta, on kişiden dokuzu için kıyı boyunca, şehir limanlarında veya yerleşim yerlerine yakın konumların seçildiğini açıklıyor.
Snam tarafından satın alınan – yılda 5 milyar metreye kadar gazın ulusal boru hatlarına verilmesini garanti edebilen – gemi, dün gece Pazar günü Toskana şehrinin limanına girdi: Singapur’dan, Hindistan okyanusunu ve Hindistan’ı geçerek on dokuz gün Süveyş Kanalı. Gemide otuz kişilik bir vardiya ekibine ev sahipliği yapacak. Bir ve iki yüz kilometresi denizin altında olmak üzere sekiz kilometre ve 800 metre uzunluğundaki bir boru, onu Aurelia yakınlarındaki ulusal gaz boru hattına bağlayacak. Son testler Nisan sonunda yapılacak ve Mayıs ortasına kadar ticari olarak faaliyete geçecektir. Gövdenin merkezinde yer alan dört tankta, tek seferde yaklaşık 170.000 metreküp sıvılaştırılmış doğal gaz muhafaza edebilecek; ve bugün, Snam yöneticilerinin bildirdiği gibi, önümüzdeki yirmi yıl için kırk üç slotu veya bir ‘dolu’ benzini satışa çıkaran ilk müzayede: üçü Piombino limanında, diğerleri açık denizde, Yukarı Tiren ya da yukarı Adriyatik’te “burada – Snam Fsru’nun direktörü Elio Ruggeri’yi açıklıyor – birkaç hipotezi ve alanı değerlendiriyoruz, ancak yeni projeyi resmi olarak sunmadan önce hem yerel hem de ulusal kurumlarla konuşmamız gerekiyor ”. Bu nedenle başka bir talep varış noktasını belirtmek için üç ay: son günlerde Hükümet Komiseri Giani tarafından verilen ve yetkilendirilen bir uzatma.
Metan tankerleri tarafından desteklenen Ravenna’da yer alacak olan Bw Sinagapore ile birlikte Golar,
Giani için, hükümetin Snam ile temasa geçmesinden bu yana tam bir yıl içinde geminin zaten limanda ve çalışmaya hazır olması, “yeri güvence altına alma endişesini ihmal etmeden, dinleme, verimlilik ve bilgi birikiminin bir örneğidir.” herkesin görüşünü alır ve yetkilendirme sırasında bir dizi kesin gerekliliği belirtir”. Belediye ve Piombino belediye başkanı tarafından Lazio Bölge İdare Mahkemesi’ne yapılan itiraz yeniden gazlaştırma terminaliyle ilgili olarak derdesttir: mahkeme kararı Temmuz ayına erteledi. Ancak Başkan Giani, bugüne kadar yapılanlar konusunda kendinden emin ve sakin. “Bizden düzeltmeler istenirse bunları uygulamaya koyarız” diyor.
Şimdi odak noktası arazi tazminatı. “Toskana ülke ekonomisine büyük yardım sağlıyor ve Toskana, Hükümetten Piombino için adil bir tazminat olmasını istiyor – diye açıklıyor Giani – Yani şehrin eski demir ve çelik tesislerinin ıslahı için kaynaklar: 40 milyona Devletle bir süredir imzalanan bir program anlaşmasından kaynaklanan avrolar en az bir o kadar eklenmeli ve ilk iyi niyet, Parlamentoda zaten sunulmuş olan bu konuda bir değişikliğin onaylanması olacaktır.Ama bizim istediğimiz ve istediğimiz tazminatlar geminin bir fırsat endişesi haline geldiği, sadece en önemlisinden bahsetmek gerekirse, ayrıca işletmeler ve vatandaşlar için faturada indirim, yerinde yenilenebilir enerji kaynaklarına yatırım, Val di Cornia arkeoloji parkına ve yol inşaatına destek 398, Aurelia’yı şehir merkezinden geçmeden limana bağlamak için çok gecikti”. “Bunları önceki Draghi hükümeti ile tartışmıştık – Toskana cumhurbaşkanı hatırlıyor – ve bir masaya oturduğumuzda yeni hükümetin bunları onaylayacağına inanıyorum”.
Bugüne kadar dünyada 48 yeniden gazlaştırma gemisi var ve bunlardan sadece yirmi beşi Golar Tundra gibi 160 ila 180 bin metreküp arasında sıvılaştırılmış gaz depolama kapasitesine sahip. Avrupa’da on yeni yeniden gazlaştırma gemisi projesi üzerinde çalışılıyor ve geliştiriliyor: altısı Almanya’da, biri Hollanda, Estonya ve Finlandiya’da, biri de Fransa’da. Snam bir notta, on kişiden dokuzu için kıyı boyunca, şehir limanlarında veya yerleşim yerlerine yakın konumların seçildiğini açıklıyor.