RAM
New member
Renault Group Türkiye CEO’su: Vergi konusunu hükümet ve devlet yetkilileriyle konuşacağız
Araç bulunurluğunun yalnızca Türkiye’de değil, dünyanın her yerinde bir sorun olduğuna dikkati çeken Renault Group Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Hakan Doğu, “Önümüzdeki vakitte hükümet ve devlet yetkililerimizle çalışıp bölüm olarak, vergi siyasetlerinin bilhassa giriş düzeyindeki araçlar için daha ulaşılabilir hale getirilmesine bir arada çalışacağız” dedi.
İstanbul’da düzenlenen Automechanika İstanbul fuarında konuşan Doğu şunları kaydetti:
“Dünyanın birçok yerinde ikinci elde araç bulunamıyor. Zira beşerler yeni araç alamıyor. Yeni araç alamayınca mecburen aracını yinedan tamir ettirip daha uzun uzaklıkta kullanmaya başlıyor. Türkiye’nin şu anda en büyük kanayan yarası, Türkiye’deki araç parkının yaklaşık dörtte birinin 20 yaş üstündeki araçlardan oluşması… Önümüzdeki vakitte hükümet ve devlet yetkililerimizle çalışıp dal olarak, vergi siyasetlerinin bilhassa giriş düzeyindeki araçlar için daha ulaşılabilir hale getirilmesine birlikte çalışacağız. Bunu başarmamız gerekiyor.”
‘Yenilenmiş araç’ projesi
Renault Group Türkiye CEO’su Hakan Doğu, belirli bir yaşa gelen araçları yenileyerek tekrar satışa sunma konusunda değerlendirmelerde bulundu.
Yenilenmiş araç satma konusunu araştırdıklarını belirten Doğu, “Şu anda bunun üzerinde çalışıyoruz. Fransa’da ‘Refactory’ dediğimiz sistemle araçları yenileyip bir daha fabrika garantisiyle yinedan satmak manasına geliyor. Bunun üzerinde çalışıyoruz. Son basamaklara geldik, inşallah onu Türkiye’de lanse ederiz. Lakin şu andaki dert; ikinci elde araç bulunmuyor. Yani bu sistemi açtığınız vakit ikinci elde araç yoksa nasıl yenileyeceksiniz üzere bir sürü hususlar var. Açmak için hakikat vakit mı değil mi onu düşünüyoruz ancak planlarımızda var” formunda konuştu.
‘Elektrikli araç dönüşümü’
Bunun yanı sıra Türkiye’nin her türlü dönüşüme, bilhassa teknolojik dönüşüme ayak uyduracak kapasitesinin devasa yükseklikte olduğunu vurgulayan Doğu, şöyleki devam etti:
“Bundan yalnızca 6-7 sene evvel Türkiye, yenilenebilir güçte hiç bir yerdeydi. Bugün Avrupa’da en hayli yenilenebilir güç üreten 7’nci ülke. Birebir biçimde nüfusumuzun yüzde 50’sinin 30 yaş altında olması niçiniyle biz gelişmiş pazarlara göre fazlaca daha çabuk adapte oluyoruz. Bir de bizim ülkemiz büyük. Ülkemiz büyük olduğu için şayet bir araç sahibiyseniz, bir yerden bir yere giderken çok yakıt harcıyorsunuz. Yakıt fiyatlarının ne duruma geldiği malum. Elektrikli araçta bilhassa yakıt fiyatlarının artmasıyla birlikte epey süratli bir dönüşüm olacağı da malum.”
Haber Sitelerinden Alıntıdır.
Araç bulunurluğunun yalnızca Türkiye’de değil, dünyanın her yerinde bir sorun olduğuna dikkati çeken Renault Group Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Hakan Doğu, “Önümüzdeki vakitte hükümet ve devlet yetkililerimizle çalışıp bölüm olarak, vergi siyasetlerinin bilhassa giriş düzeyindeki araçlar için daha ulaşılabilir hale getirilmesine bir arada çalışacağız” dedi.
İstanbul’da düzenlenen Automechanika İstanbul fuarında konuşan Doğu şunları kaydetti:
“Dünyanın birçok yerinde ikinci elde araç bulunamıyor. Zira beşerler yeni araç alamıyor. Yeni araç alamayınca mecburen aracını yinedan tamir ettirip daha uzun uzaklıkta kullanmaya başlıyor. Türkiye’nin şu anda en büyük kanayan yarası, Türkiye’deki araç parkının yaklaşık dörtte birinin 20 yaş üstündeki araçlardan oluşması… Önümüzdeki vakitte hükümet ve devlet yetkililerimizle çalışıp dal olarak, vergi siyasetlerinin bilhassa giriş düzeyindeki araçlar için daha ulaşılabilir hale getirilmesine birlikte çalışacağız. Bunu başarmamız gerekiyor.”
‘Yenilenmiş araç’ projesi
Renault Group Türkiye CEO’su Hakan Doğu, belirli bir yaşa gelen araçları yenileyerek tekrar satışa sunma konusunda değerlendirmelerde bulundu.
Yenilenmiş araç satma konusunu araştırdıklarını belirten Doğu, “Şu anda bunun üzerinde çalışıyoruz. Fransa’da ‘Refactory’ dediğimiz sistemle araçları yenileyip bir daha fabrika garantisiyle yinedan satmak manasına geliyor. Bunun üzerinde çalışıyoruz. Son basamaklara geldik, inşallah onu Türkiye’de lanse ederiz. Lakin şu andaki dert; ikinci elde araç bulunmuyor. Yani bu sistemi açtığınız vakit ikinci elde araç yoksa nasıl yenileyeceksiniz üzere bir sürü hususlar var. Açmak için hakikat vakit mı değil mi onu düşünüyoruz ancak planlarımızda var” formunda konuştu.
‘Elektrikli araç dönüşümü’
Bunun yanı sıra Türkiye’nin her türlü dönüşüme, bilhassa teknolojik dönüşüme ayak uyduracak kapasitesinin devasa yükseklikte olduğunu vurgulayan Doğu, şöyleki devam etti:
“Bundan yalnızca 6-7 sene evvel Türkiye, yenilenebilir güçte hiç bir yerdeydi. Bugün Avrupa’da en hayli yenilenebilir güç üreten 7’nci ülke. Birebir biçimde nüfusumuzun yüzde 50’sinin 30 yaş altında olması niçiniyle biz gelişmiş pazarlara göre fazlaca daha çabuk adapte oluyoruz. Bir de bizim ülkemiz büyük. Ülkemiz büyük olduğu için şayet bir araç sahibiyseniz, bir yerden bir yere giderken çok yakıt harcıyorsunuz. Yakıt fiyatlarının ne duruma geldiği malum. Elektrikli araçta bilhassa yakıt fiyatlarının artmasıyla birlikte epey süratli bir dönüşüm olacağı da malum.”
Haber Sitelerinden Alıntıdır.