Saksonya-Anhalt otonom ve bağlantılı sürüşte ön saflarda yer almak istiyor

celeron

Global Mod
Global Mod
Hükümet planlarına göre Saksonya-Anhalt, ağ bağlantılı mobilite, modern ulaşım zincirleri ve mobilite yönetimi alanındaki modern konseptler için geleceğin laboratuvarı haline gelecek. Altyapı ve Dijital Bakanı Lydia Hüskens (FDP), bu alanda lider konumda olduğunu belirterek, “Ülkemizin gelecekte otonom ve bağlantılı sürüş alanında aktif rol almasını istiyoruz” dedi. Girişimini açıklayarak, “Özellikle yerel toplu taşıma alanında, demografik gelişmeler bizi iki açıdan çok büyük zorluklarla karşı karşıya bırakıyor” dedi. “Bir yandan vasıflı işçi eksikliğimiz var, diğer yandan bölgede istikrarlı, çekici ve aynı zamanda ekonomik bir yerel ulaşım hizmeti sağlamak istiyoruz. Otonom sürüş çözüm olabilir.”

Reklamcılık



Hüskens, Magdeburg Üniversitesi kampüsünde konuyla ilgili iki günlük bir konferansın sonuçlarından cesaret aldı. Odak noktası, özellikle kırsal alanlarda otonom sürüşe yönelik kullanım örnekleri ve perspektiflerdi. Yaklaşık 150 katılımcı, uzman konferanslarında sadece teorik olarak değil, aynı zamanda pratik olarak da olası çözümler hakkında bilgi edinme fırsatı buldu. en Kendi kendini süren kargo bisikletlerinin örneği ikna edicidir. Liberaller Cuma günü Kongre’nin çeşitli teşvikler verdiğini ve bunların Saksonya-Anhalt için otonom ve bağlantılı sürüş gündemine dahil edilmesi gerektiğini vurguladı.

Bavyera, Berlin ve Hamburg da deniz feneri olmak istiyor


Stolberg’de “Thyra Floh” ve eyalet başkenti Magdeburg’da “Elbi” ile otomatik servis otobüsleri ile ilk başarılı pilot projelerden sonra, artık bu tür ulaşım araçlarının ülke çapında otobüs ve yerel ulaşım hizmetlerine entegrasyonu için hedeflenen konseptler var. Tren, diye bildirdi Hüskens. Bakana göre, yaklaşık 2025’ten itibaren, “talep üzerine işletilen ve konut veya endüstriyel alanların hassas şekilde geliştirilmesine yönelik” otomatik veya otonom otobüs taşımacılığına yönelik birkaç proje daha hayata geçirilecek. 2021’de Federal Meclis, başlangıçta ülke çapındaki kamuya açık yollarda tanımlanmış çalışma alanlarında 4. seviyede tam otonom sürüşe olanak tanıyan bir yasayı kabul etti. Ayrıca Bavyera’da veya Berlin’deki Charité çevresinde mekiklerle test sürüşleri yapıldı. Hamburg aynı zamanda “büyükşehir hareketlilik modeli bölgesi” olmak istiyor.

Hüskens’e göre demiryolunun Halle ile Bitterfeld arasındaki bölümü ile Uelzen-Stendal-Magdeburg ve Gnadau-Köthen güzergahlarının da 2026 yılına kadar yeni kontrol ve güvenlik teknolojisiyle donatılması gerekiyor. Avrupa Tren Kontrol Sistemi’nin (ETCS) uygulamaya konması bir ön koşul. demiryolu taşımacılığında yüksek düzeyde destekli sürüş için, böylece ilk demiryolu pilot projeleri burada uygulanabilecek. Saksonya-Anhalt’taki araştırma ortamı eyaletin hedeflerini desteklemek için en iyi koşulları sunuyor. Bakan, “Ağ Oluşturma” alt alanı için, özellikle mevcut Urban Magdeburg test alanı projesinden yararlı sonuçlar almayı umuyor.


(emw)



Haberin Sonu