Snap İş Ortağı Zirvesi: Her şey ve daha fazla AR yeteneği için yapay zekam

celeron

Global Mod
Global Mod
Bazı kullanıcılar, Snapchat’in sohbet botu olan My AI ile zaten konuşabilir. Şimdi yakında dünya çapında herkesin kullanımına sunulacak. AI, şekil ve tasarım açısından çeşitlendirilebilir ve kişiselleştirilebilir. AI’m, seçtiğiniz bir adla değiştirilebilen yalnızca ana başlangıç adıdır. Bot, öncelikle insan olan, ancak aynı zamanda yeşil tenli biraz uzaylı benzeri olan Bitmoji kullanılarak da bir görünüm verilebilir. OpenAI’nin GPT-3.5 tabanlı chatbot’u, bireysel olarak, yani diyalog halinde kontrol edilebilir, ancak tabiri caizse, herkesin görebileceği soruları yanıtlamak için bir grup sohbetinde de çağrılabilir. İyi bir yapay zekaya yakışır şekilde, My AI da elbette önerilerde bulunabilir – örneğin popüler lensler, Snapchat üzerindeki efektler veya Snap Haritasındaki konumlar hakkında.







AI’m özelleştirilebilir.


(Resim: Snap)



Kısa bir süre önce başlatılan Ares (Artırılmış Gerçeklik Kurumsal Hizmeti) bölümünde Snap, şirketlere alışveriş sektöründen kendi web siteleri ve uygulamaları için AR ve AI yazılımları sunuyor. AR aynaları, yani kırtasiye mağazalarında kurulan aynalar, Snap Partner Summit’te yeniydi. Müşteriler, örneğin kıyafetleri sanal olarak üzerlerinde deneyebilir. Resimler elbette doğrudan Snapchat aracılığıyla diğer insanlarla paylaşılabilir. Canlı bir giysi aktarımı ile doğrudan bir merceğe dönüştürülebilir ve böylece animasyonlu bir giysi parçası olarak da giyilebilir.

Snap daha fazla içerik oluşturucunun ilgisini çekiyor


Snap, “ısmarlama AR deneyimleri” sunarak bu yıl birkaç festivalde yer alacak. Bunların tam olarak neye benzeyeceği henüz belli değil, ancak örneğin bir festival alanında kendinizi yönlendirmek için kullanabileceğiniz AR haritaları olacak. Disguise ile birlikte seçilen etkinlik ve konserlerde artırılmış gerçeklik aracılığıyla sahne ile etkileşim kurma fırsatları olacak. Yaz konserlerine Snap’in eşlik ettiği Kygo, şimdiden bu tür AR deneyimleri için bir sanatçı.


Tüm sosyal medya platformlarında olduğu gibi, Snapchat da mümkün olduğu kadar çok içerik oluşturucuyu elinde tutmak istiyor – hayranları, dikkati ve dolayısıyla kullanım süresini ve para kazanma fırsatlarını getiriyorlar. Buna göre içerik oluşturucular daha da fazla alana sahip olmalıdır. Videolarıyla birlikte dünya haritası olan Snap Map’te görüntülenebilirler. İçerik oluşturucular ayrıca hikayeleri kendi profillerine kaydedebilir ve en iyi anlar artık mevcut. Snapchat’in para kazanma programı, en az 50.000 takipçisi, aylık 25 milyon Snap görüntülemesi olan ve ayda en az 10 hikaye yayınlayan yaratıcılara açıktır.



(emw)



Haberin Sonu