Toskana şarabının uluslararası vitrini Via Buywine'da

Samuag

New member
Başkan Yardımcısı Stefania Saccardi ile Buywine 2025'in Açılışı

Lucca, iki gün boyunca Toskana şarabı uluslararası bir vitrini haline getiriyor. 210 yerel üreticiyle, 37 farklı ülkeden 164 alıcı ve tadımda yaklaşık 1400 etiketle, 500 biyografi sertifikalı, uluslararası alıcılara adanmış bir işletmeler arası vitrin, Buywine'ın 15. baskısı bugün Lucca Polo Fiere'de açıldı . . Etkinlik, Toskana önizlemelerinin haftasını resmen açan gün olan “Forerunner” ön sevişme (14 Şubat Floransa) olarak hareket ediyor. Her iki etkinlik de Toskana bölgesi tarafından Floransa Ticaret Odası, Promofirenze Örgütü ve İletişim, Basın Ofisi ve Sosyal Koordinasyonu ile işbirliği içinde teşvik edilmektedir.

“Buywine, birçok küçük kaliteli şirketin dünya çapında alıcıları bulmasına yardımcı olabilecek alıcılar ve üreticilerle tanışmak için önemli bir fırsatı temsil ediyor -Kritik sorunlarla ilgili zorluklara rağmen, ihracat verileri sektörün sağlamlığını doğrulamaktadır. uluslararası pazarlar ve Lucca'da bu iki gün içinde mevcut 500'den fazla biyolojik etiket, Toskana'nın çevre ile gittikçe daha uyumlu bir bağcılık için ne kadar yatırım yaptığını, sadece bölge için değil, aynı zamanda buna daha da dikkat eden dış pazarlar için de önemli bir yönü gösteriyor. bakış açısı “.

“Buywine'da, an çok kolay olmasa da, iyimserlik havasını soluyabilirsiniz, çünkü piyasaların durumu, özellikle Amerika Birleşik Devletleri'nin olası görevlerinden elde edilen korku için oldukça karmaşıktır – Başkan Yardımcısı ve Meclis Üyesi için Etkinliği başlattığı tarım Stefania Saccardi -ancak Toskana şarabına iyi bir ilgi kaydediyoruz. Şirketlerimiz için kesinlikle önemli fırsatlar temsil ediyor.

Delegasyonlardan bahsetmişken, bu en çok sayıdaki Sırasıyla Kanada, ABD, İskandinavya ve Çin'den, Asya pazarları (Vietnam, Hong Kong, Hindistan, Japonya, Tayvan, Singapur, Güney Kore, Tayland) ve Güney Amerikalılarla güçlü yükseliş. Ayrıca Avustralya, Fas ve Tunus'tan mevcut alıcılar da mevcuttur. Öte yandan, 58 Tuscan mezhepinden 50'si mevcut, Tuscan IGT ve ardından en çok temsil edilen Chianti, Chianti Classico ve Maremma Tuscan izledi. Siena ve Floransa, sırasıyla 69 ve 62 üretici ile en mevcut eyalettir, Grosseto (26), Arezzo (23), Livorno (9), Lucca (7), Pisa (7), Prato (4), pistoia (2 ), Massa (1).

2024 baskısında,%92'lik bir alıcı ve satıcı memnuniyeti kaydeden 4.000'den fazla işletmeler arası toplantıda 20.000'den fazla şarap tadımı vardı. Etkinliğin formatının şimdi konsolide başarısı, Toskana bölgesi tarafından, sadece Toskana'da kaliteli şaraplar üreten üreticilere, Promofirenze tarafından seçilen yabancı ülkelerden alıcılarla tanışma fırsatına dayanmaktadır.

“Beş yıldır çok daha uzun bir süre aktif olan şarap, yeni bir formülle şarabı tanıtıyor, etkinliği uzak sunumlarla karıştırıyor – Floransa Ticaret Odası Massimo Manetti'nin başkanını açıkladı. İkincisi, bireysel etiketleri önceden profillemeye ve yaymaya izin verir, böylece alıcılar etkinliğe katalogun konsolide bir temel bilgisi ile vardı. Ve bu size mükemmel. “

Tüketim trendi. Sağlık ve sürdürülebilirlik yönleri satın alma kriterlerine tam olarak girer. Biyo ürünler ve sürdürülebilir şirketlerden daha genç bir kitlenin ilgisini bulur ve dairesel ekonomi ve çevre gibi temaları geniş anlamda kim önemser. Ayrıca, büyük şaraplara olan ilgi ile birlikte, daha basit tüketime sahip ürünler için, farklı menşe olan mutfaklara sahip kombinasyonlar ışığında da dikkat çekilmelidir. Gelenek ve yenilik, her birine hala büyük büyüme marjlarının olduğu bir referans pazarıyla bir arada bulunabilir ve tanışabilir.

Şarap turu. Lucca Polo Fiere'deki tatma maratonundan sonra, bazı alıcılar da 8 belirli şarap turuna katılma, şarapların menşe bölgesini ziyaret etme ve böylece ürün hakkındaki bilgilerini derinleştirme fırsatına sahip olacaklar. Ayrıntılı olarak, dört tanesi Floransa Ticaret Odası tarafından Consorzi Chianti Classico, Chianti Colli Fiorentini, Chianti Rufina, Igt Toscana'nın işbirliği ile örgütlendi; Kuzey Batı Toskana Ticaret Odası, Lucca, Massa ve Pisa şirketleri ile Pistoia Prato Ticaret Odası arasında Carmignano ve Vivai bölgesi arasında bir turla üç farklı güzergahla sunulmaktadır.

Primiprima. Toskana Şarap Haftası önizlemeleri daha sonra 14 Şubat'ta Floransa'da (Palazzo Medici Riccardi) Primrice Atölyesi ile açılacak ve çalışmanın başlaması 10.30'dan başlayacak. Toskana Bölgesi Başkanı, Eugenio Giani, Tarım Başkan Yardımcısı ve Meclis Meclis Üyesi -Food -Food, Stefania Saccardi, Avito Başkanı, Francesco Mazzei, Floransa Ticaret Odası, Massimo Manetti ve Tuscan Direktörü Sistem Vakfı, Francesco Palumbo, mevcut. Raporu sunacak olan ISMEA pazarlarının Müdürlüğü'nden Fabio del Bravo'nun en çok beklenen müdahaleleri arasında, Toskana şarabı ve ihracatının güncellenmiş senaryo verileri ile Prim Force için geçici hale getirilecek. Toplantı gazeteci Rai Marcello Masi'ye (sektör basınına adanmış etkinlik) liderlik edecek.

Toskana Şarap Önizlemeleri Haftası, aşağıdaki takvime göre konsorsiyum tarafından küratörlüğünde randevularla devam ediyor: 15 Cumartesi ve 16 Şubat Pazar “Noble Önizleme” – Nobile Nobile Di Montepulciano Konsorsiyumu – Montepulciano; 17 Pazartesi ve 18 Şubat Salı “Chianti Classico Koleksiyonu” – Chianti Classico Şarap Konsorsiyumu – Floransa, Leopolda Stazione; Çarşamba 19 Şubat “Chianti Lovers & Rosso Morellino” – Chianti Şarap Konsorsiyumu ve Konsorsiyumu Morellino di Scansano – Florence, Fortezza da Basso; Perşembe 20 Şubat “Diğer Toskana Önizleme” – Floransa, Palazzo Degli Affari; 21 Şubat Cuma “Valdarno di Sopra Günü” – Yerellik il Borro, San Giustino Valdarno Areezzo.


Toskana Sistem Vakfı'nın basın ofisi ile işbirliği içinde