Türk Hava Yolları, 2023 finali İstanbul’da gerçekleşecek UEFA Şampiyonlar Ligi’ne sponsor olan dünyadaki birinci havayolu şirketi oldu.
Türk Hava Yolları memleketler arası ölçekte en epey takip edilen spor etkinliklerinden olan UEFA Şampiyonlar Ligi’nin resmi sponsoru oldu. Türk spor tarihinin en değerli sponsorluklarından biri olan bu itibarlı iş birliği, UEFA Şampiyonlar Ligi Finali’nin 10 Haziran 2023’te İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadyumu’nda gerçekleşecek olması açısından da farklı bir kıymet taşıyor.
Türk Hava Yolları’nın resmi sponsor olarak yer alacağı Şampiyonlar Ligi tertibi 200 ülkede 70’den çok yayıncı tarafınca dönem boyunca 678 milyon seyirciye ulaşıyor. Toplumsal medyada ise 28 milyar etkileşim ile sporseverler Şampiyonlar Ligi heyecanına ortak oluyor. Mutabakat kapsamında Türk Hava Yolları’nın, maç yayını öncesi, esnası ve daha sonrasında ortalarında saha kenarındaki LED ekranların da bulunduğu biroldukca logo görünürlüğü ve isim kullanım hakkı bulunuyor. tıpkı vakitte global taşıyıcı; UEFA Harika Kupa, UEFA Futsal Şampiyonlar Ligi ve UEFA Gençler Ligi finalleri’nde de resmi sponsor unvanıyla yer alacak.
Türk Hava Yolları’nın UEFA Şampiyonlar Ligi sponsorluğuyla ilgili duyuru Türk Hava Yolları İdare Şurası ve İcra Komitesi Lideri Prof. Dr. Ahmet Bolat ve üst yöneticiler ile UEFA Lideri Aleksander Čeferin’in ve UEFA Pazarlama Yöneticisi Guy-Laurent Epstein de iştirakiyle Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşti.
TÜM DÜNYAYI İSTANBUL’DA BULUŞTURACAĞIZ
Türk Hava Yolları İdare Heyeti ve İcra Komitesi Lideri Prof. Dr. Ahmet Bolat sponsorluk ile ilgili “Ülkemizin Bayrak Taşıyıcı havayolu şirketi olarak dünyanın en büyük spor tertiplerinden olan UEFA Şampiyonlar Ligi ile gerçekleştirdiğimiz sponsorluktan heyecan duyuyoruz. Cumhuriyetimizin 100. yılına yanlışsız kanatlarını açan ülkemizle birlikte Türk Hava Yolları markamızı da yükseklere taşıyoruz. Bu sponsorlukla Türk Hava Yolları markasını dönem boyunca dünyanın dört bir köşesine taşıyacak, 10 Haziran 2023’te de tüm dünyayı İstanbul’da buluşturacağız. Sporun farklı kültürleri bir ortaya getiren birleştirici gücüne inanıyor ve dünyanın değerli spor tertiplerinde yer almaya devam etmeyi hedefliyoruz” dedi.
UEFA Pazarlama Yöneticisi Guy-Laurent Epstein ise “Dünyanın en değerli spor tertibi olan UEFA Şampiyonlar Ligi’nde, Türk Hava Yolları ile bir arada yola çıktığımız için epeyce memnunuz. İkimiz de kıtalardaki taraftarları bir ortaya getirerek global erişim sağlıyoruz. Muahedenin, bu itibarlı turnuvanın finalinin İstanbul’da gerçekleşeceği yılda olmasından dolayı da fazlaca mutluyuz. İki marka olarak emsal tutkuları paylaşıyoruz ve paydaşlığımız kelam konusu olduğunda hududun gökyüzü olduğuna inanıyoruz” açıklamasında bulundu.
Türk Hava Yolları, EURO 2016’daki resmi havayolu sponsorluğuyla UEFA ile iş birliği yapan dünyadaki birinci havayolu şirketi olmuştu. Bayrak taşıyıcı havayolu F.C. Barcelona, Manchester United, Borussia Dortmund, Olympique Marseille, River Plate üzere kıymetli ekiplerle da sponsorluklar gerçekleştirmişti. Türk Hava Yolları’nın Kobe Bryant ve Lionel Messi’nin rol aldığı “The Selfie Shootout” isimli reklam sineması de tüm vakit içinderın en çok izlenen reklamları içinde yer alıyor.
Günümüzde futbolun yanı sıra farklı spor branşlarını da destekleyen Ulusal Bayrak Taşıyıcı Havayolu, Avrupa’nın en değerli basketbol turnuvası olan Turkish Airlines EuroLeague’in 2010 yılından beri isim sponsoru olmaya devam ediyor. Türk Hava Yolları voleybol, tenis, golf, ragbi, binicilik üzere sporlara da üst düzeyde dayanak sağlıyor.
Türk Hava Yolları memleketler arası ölçekte en epey takip edilen spor etkinliklerinden olan UEFA Şampiyonlar Ligi’nin resmi sponsoru oldu. Türk spor tarihinin en değerli sponsorluklarından biri olan bu itibarlı iş birliği, UEFA Şampiyonlar Ligi Finali’nin 10 Haziran 2023’te İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadyumu’nda gerçekleşecek olması açısından da farklı bir kıymet taşıyor.
Türk Hava Yolları’nın resmi sponsor olarak yer alacağı Şampiyonlar Ligi tertibi 200 ülkede 70’den çok yayıncı tarafınca dönem boyunca 678 milyon seyirciye ulaşıyor. Toplumsal medyada ise 28 milyar etkileşim ile sporseverler Şampiyonlar Ligi heyecanına ortak oluyor. Mutabakat kapsamında Türk Hava Yolları’nın, maç yayını öncesi, esnası ve daha sonrasında ortalarında saha kenarındaki LED ekranların da bulunduğu biroldukca logo görünürlüğü ve isim kullanım hakkı bulunuyor. tıpkı vakitte global taşıyıcı; UEFA Harika Kupa, UEFA Futsal Şampiyonlar Ligi ve UEFA Gençler Ligi finalleri’nde de resmi sponsor unvanıyla yer alacak.
Türk Hava Yolları’nın UEFA Şampiyonlar Ligi sponsorluğuyla ilgili duyuru Türk Hava Yolları İdare Şurası ve İcra Komitesi Lideri Prof. Dr. Ahmet Bolat ve üst yöneticiler ile UEFA Lideri Aleksander Čeferin’in ve UEFA Pazarlama Yöneticisi Guy-Laurent Epstein de iştirakiyle Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşti.
TÜM DÜNYAYI İSTANBUL’DA BULUŞTURACAĞIZ
Türk Hava Yolları İdare Heyeti ve İcra Komitesi Lideri Prof. Dr. Ahmet Bolat sponsorluk ile ilgili “Ülkemizin Bayrak Taşıyıcı havayolu şirketi olarak dünyanın en büyük spor tertiplerinden olan UEFA Şampiyonlar Ligi ile gerçekleştirdiğimiz sponsorluktan heyecan duyuyoruz. Cumhuriyetimizin 100. yılına yanlışsız kanatlarını açan ülkemizle birlikte Türk Hava Yolları markamızı da yükseklere taşıyoruz. Bu sponsorlukla Türk Hava Yolları markasını dönem boyunca dünyanın dört bir köşesine taşıyacak, 10 Haziran 2023’te de tüm dünyayı İstanbul’da buluşturacağız. Sporun farklı kültürleri bir ortaya getiren birleştirici gücüne inanıyor ve dünyanın değerli spor tertiplerinde yer almaya devam etmeyi hedefliyoruz” dedi.
UEFA Pazarlama Yöneticisi Guy-Laurent Epstein ise “Dünyanın en değerli spor tertibi olan UEFA Şampiyonlar Ligi’nde, Türk Hava Yolları ile bir arada yola çıktığımız için epeyce memnunuz. İkimiz de kıtalardaki taraftarları bir ortaya getirerek global erişim sağlıyoruz. Muahedenin, bu itibarlı turnuvanın finalinin İstanbul’da gerçekleşeceği yılda olmasından dolayı da fazlaca mutluyuz. İki marka olarak emsal tutkuları paylaşıyoruz ve paydaşlığımız kelam konusu olduğunda hududun gökyüzü olduğuna inanıyoruz” açıklamasında bulundu.
Türk Hava Yolları, EURO 2016’daki resmi havayolu sponsorluğuyla UEFA ile iş birliği yapan dünyadaki birinci havayolu şirketi olmuştu. Bayrak taşıyıcı havayolu F.C. Barcelona, Manchester United, Borussia Dortmund, Olympique Marseille, River Plate üzere kıymetli ekiplerle da sponsorluklar gerçekleştirmişti. Türk Hava Yolları’nın Kobe Bryant ve Lionel Messi’nin rol aldığı “The Selfie Shootout” isimli reklam sineması de tüm vakit içinderın en çok izlenen reklamları içinde yer alıyor.
Günümüzde futbolun yanı sıra farklı spor branşlarını da destekleyen Ulusal Bayrak Taşıyıcı Havayolu, Avrupa’nın en değerli basketbol turnuvası olan Turkish Airlines EuroLeague’in 2010 yılından beri isim sponsoru olmaya devam ediyor. Türk Hava Yolları voleybol, tenis, golf, ragbi, binicilik üzere sporlara da üst düzeyde dayanak sağlıyor.