RAM
New member
Zincir marketlerin yazışmaları ortaya çıktı: ‘Pazartesi 39.95 TL raf fiyatına geçiyoruz’
Sabah gazetesi müellifi Dilek Güngör, 5 zincir market ve 2 tedarikçi firma hakkında devam eden Rekabet Kurumu soruşturmasında, zincir marketlerin ortalarında geçen ve soruşturma evrakına yansıyan konuşmaları köşesinde aktardı. Güngör, soruşturmadaki bulgulara dayandırdığı yazısında market ve tedarik şirketleri yetkililerinin yazışmalarında rekabete ters hareket ettiklerinin anlaşılmaması için yazışma lisanını hakikat kullanmaları konusunda birbirlerini uyardıklarını söz etti.
Güngör’ün yazısında aktardığı birtakım konuşmalar şu biçimde:
“MARKET YETKİLİSİ: Raf meblağları salı günü prestijiyle yükselecek. Pazartesi organize olup her insanın salı gününe geçmesi gerekiyor
ÜRETİCİ FİRMA YETKİLİSİ: Pazartesi 39.95 TL raf fiyatına geçiyoruz. Pazartesi sabah e-posta göndereceğiz size.
MARKET YETKİLİSİ: Tamam, salı günü prestijiyle geçmiş oluruz. (Market yetkilisi ile yağ üreticisi firma yetkilisi içinde geçen yazışma)
A BİREYİ: Üreticinin satış meblağları için piyasayı organize edebilmesi halinde onun da fiyat geçişi formunu gün ortasında paylaşacağım. Üretici markalı atıştırmalık eserleri ve Rakip 1’de listeli olmayan 4 atıştırmalık eseri için fiyat geçiş formunu ekte bilginize sunarız. Yarın Rakip 2 ve Rakip 3 ile birlikte satış ve alış fiyatını geçmek için onayınızı rica ederiz…
B BİREYİ: Fakat bu yazıları bu biçimde yazmayacaktık, değil mi?
MARKET YETKİLİSİ: Sıvı ve tablet bulaşık deterjanı mamüllerinde Rakip 1’in satış fiyat artışı olmuştur. Başka eserlerde onayınıza istinaden Rakip 2 ve Rakip 3 ile eş vakitli olarak yarın fiyat artışı olacaktır. Onay doğrultusunda sisteme girilecektir. (Bir marketin kendi yetkilileri içinde geçen yazışma…)”
Haber Sitelerinden Alıntıdır.
Sabah gazetesi müellifi Dilek Güngör, 5 zincir market ve 2 tedarikçi firma hakkında devam eden Rekabet Kurumu soruşturmasında, zincir marketlerin ortalarında geçen ve soruşturma evrakına yansıyan konuşmaları köşesinde aktardı. Güngör, soruşturmadaki bulgulara dayandırdığı yazısında market ve tedarik şirketleri yetkililerinin yazışmalarında rekabete ters hareket ettiklerinin anlaşılmaması için yazışma lisanını hakikat kullanmaları konusunda birbirlerini uyardıklarını söz etti.
Güngör’ün yazısında aktardığı birtakım konuşmalar şu biçimde:
“MARKET YETKİLİSİ: Raf meblağları salı günü prestijiyle yükselecek. Pazartesi organize olup her insanın salı gününe geçmesi gerekiyor
ÜRETİCİ FİRMA YETKİLİSİ: Pazartesi 39.95 TL raf fiyatına geçiyoruz. Pazartesi sabah e-posta göndereceğiz size.
MARKET YETKİLİSİ: Tamam, salı günü prestijiyle geçmiş oluruz. (Market yetkilisi ile yağ üreticisi firma yetkilisi içinde geçen yazışma)
A BİREYİ: Üreticinin satış meblağları için piyasayı organize edebilmesi halinde onun da fiyat geçişi formunu gün ortasında paylaşacağım. Üretici markalı atıştırmalık eserleri ve Rakip 1’de listeli olmayan 4 atıştırmalık eseri için fiyat geçiş formunu ekte bilginize sunarız. Yarın Rakip 2 ve Rakip 3 ile birlikte satış ve alış fiyatını geçmek için onayınızı rica ederiz…
B BİREYİ: Fakat bu yazıları bu biçimde yazmayacaktık, değil mi?
MARKET YETKİLİSİ: Sıvı ve tablet bulaşık deterjanı mamüllerinde Rakip 1’in satış fiyat artışı olmuştur. Başka eserlerde onayınıza istinaden Rakip 2 ve Rakip 3 ile eş vakitli olarak yarın fiyat artışı olacaktır. Onay doğrultusunda sisteme girilecektir. (Bir marketin kendi yetkilileri içinde geçen yazışma…)”
Haber Sitelerinden Alıntıdır.