Samuag
New member
Kimlik, bölgelerin geliştirilmesi, bilgi, yaratıcılık, hafıza. İtalya'da Made kavramına atfedilebilen tüm terimler ve Başkan Eugenio Giani'nin bugün Floransa'daki Palazzo Strozzi Sacrati'de düzenlenen 'İtalya'da yapılan' kimlik ve yenilik arasında üretilen 'konferansa müdahale ederek altını çizmek istediğini söyledi. İtalya'da Made House tarafından gelişmekte olan teknolojiler evi Prisma Prato ve Yetkinlik Artes 4.0 Merkezi ile işbirliği içinde düzenlenen ve Toskana bölgesinin himayesi ile etkinlik, Mimit tarafından İtalya'da yapılan ulusal günün bir parçası olarak tanıtılan birçok kişi arasında.
“Made in Italy and Made in Tuscany – said the president – are concepts that give a sense of identity to our way of producing and giving quality to the product, through the multiplicity of economic and social factors that this country manages to express. A heritage of values, professional preparation, of the link that is created between creativity and expressiveness, of peculiarity inherent in the territory that manages to create wealth thanks to its of elements contribute to determining an image, that of Italy Dünyada.
“Rönesans Toskana'da – Giani devam etti – La Bottega doğdu, çocukların sanat ustalarından öğrenmek ve yeteneklerini geliştirmek için gönderildiği bir yer. Daha sonra bir dünya şöhretini alan birçok sanatçı için dövüş olarak, Michelangelo, Giotto, Filippo Lippi'yi ve bilginin bir kuluçkası olarak sonuçlandı. Mattarella, geçen yılın 25 Nisan vesilesiyle, Civitella Val di Chiana'ya geldiğinde: 'Hafıza Gelecektir' dedi. Nereden geldiğimizi, ne yaptığımızı, kim olduğumuzu her zaman bilmeliyiz. Geleceğe doğru doğru yolu izlemek için tüm temel unsurlar. Ve İtalya'da Made, tüm mirası ile bunlardan biridir “.
“Made in Italy and Made in Tuscany – said the president – are concepts that give a sense of identity to our way of producing and giving quality to the product, through the multiplicity of economic and social factors that this country manages to express. A heritage of values, professional preparation, of the link that is created between creativity and expressiveness, of peculiarity inherent in the territory that manages to create wealth thanks to its of elements contribute to determining an image, that of Italy Dünyada.
“Rönesans Toskana'da – Giani devam etti – La Bottega doğdu, çocukların sanat ustalarından öğrenmek ve yeteneklerini geliştirmek için gönderildiği bir yer. Daha sonra bir dünya şöhretini alan birçok sanatçı için dövüş olarak, Michelangelo, Giotto, Filippo Lippi'yi ve bilginin bir kuluçkası olarak sonuçlandı. Mattarella, geçen yılın 25 Nisan vesilesiyle, Civitella Val di Chiana'ya geldiğinde: 'Hafıza Gelecektir' dedi. Nereden geldiğimizi, ne yaptığımızı, kim olduğumuzu her zaman bilmeliyiz. Geleceğe doğru doğru yolu izlemek için tüm temel unsurlar. Ve İtalya'da Made, tüm mirası ile bunlardan biridir “.